Iranian Agriculture News Agency

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

نشست‌های قرارگاه امنیت غذایی چهارمحال و بختیاری روزانه برگزار شود

استاندار چهارمحال و بختیاری در قرارگاه امنیت غذایی این استان با اشاره به اهمیت امنیت غذایی گفت : برای نظارت دقیق بر بازار و قیمت اقلام غذایی بایدنشست های قرارگاه امنیت غذایی در سازمان جهاد کشاورزی روزانه تشکیل شود.

نشست‌های قرارگاه امنیت غذایی چهارمحال و بختیاری روزانه برگزار شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری ،غلامعلی حیدری در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری گفت: برای نظارت دقیق بر بازار و قیمت اقلام غذایی باید  نشست های قرارگاه امنیت غذایی در سازمان جهاد کشاورزی روزانه تشکیل شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پیشروی کارها به صورت قرارگاهی سریع‌تر است، تاکید کرد: جلسات این قرارگاه باید به صورت روزانه در محل سازمان جهاد تشکیل و لحظه به لحظه قیمت‌های اقلام غذایی مردم رصد شود.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر امنیت غذایی خاطرنشان کرد: در هر جلسه از ستاد تنظیم بازار گزارش اقدامات و نظارت‌های این قرارگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

حیدری اضافه کرد: در اسرع وقت سهم استان چهارمحال و بختیاری از ۲۰۰هزار هکتار کشت قراردادی که وزیر جهاد خبر آن را داده نیز باید از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: باید تمرکز جدی بر تولید و عرضه داشت و نظارت موثری بر جلوگیری از احتکارها و تخلفات در حوزه اقلام غذایی مردم باید صورت پذیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در بسیاری از موارد مخصوصا در بنادر خودمان در مجموعه‌های دولتی در حال خود احتکاری و خودتحریمی هستیم که باید روان‌سازی توزیع اقلام در بازار در دستور کار جدی قرار گیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید