Iranian Agriculture News Agency

المپیک جوانان آرژانتین

گلاره ناظمی فینال یا رده بندی؟

گلاره ناظمی، داور بین المللی فوتسال بانوان این شانس را دارد که یکی از دو بازی رده بندی یا نهایی فوتسال المپیک جوانان در آرژانتین را سوت بزند.

گلاره ناظمی فینال یا رده بندی؟

به گزارش ایانا ، دیروز اسامی تیم داوری دو بازی نیمه‌نهایی اعلام شد که در بین آن‌ها نام گلاره ناظمی به چشم نمی‌خورد. از اینرو و با توجه به ماندن گلاره ناظمی در آرژانتین احتمالا قضاوت یکی از دو بازی رده‌بندی یا فینال مسابقات به او محول خواهد شد.

فوتسال المپیک جوانان در آرژانتین در دو بخش آقایان و خانم‌ها در جریان است و از آنجایی که ایران در بخش آقایان تیم داده بود نتوانست تیم خانم‌ها را راهی این بازی‌ها کند. بر اساس قانون به جز کشور میزبان سایر کشورها فقط باید یک تیم به بازی‌ها معرفی کنند. تیم آقایان یا خانم‌ها.

تیم المپیک فوتسال ایران با رهبری علی صانعی دو مسابقه خود را با پیروزی‌های پر گل پشت سر گذاشت. در بازی با جزایر سلیمان 9-2 پیروز شد و تیم کاستاریکا را هم 9-3 برد اما به دلیل باخت در برابر تیم‌های برزیل (4-0) و روسیه (2-1) از جدول بازی‌ها حذف شد.

البته عدم حضور تیم خانم‌های ایران در آرژانتین به سود گلاره ناظمی شده چرا که اگر ایران در بازی ها شرکت می کرد و به مراحل پایانی بازی ها صعود می کرد گلاره ناظمی از جدول داوران حذف می شد.

آخرین تورنمنتی که  گلاره ناظمی در آن حضور داشته بازی‌های قهرمانی دانشجویان جهان بوده که چند ماه پیش در آلماتی قزاقستان برگزار شد و این داور بین‌المللی به همراه زری فتحی از شیراز بازی‌های متعددی را سوت زد. او در بازی نهایی داور سوم بود. جالب اینکه قضاوت چند بازی آقایان هم به او محول شد که به خوبی از نحوه قضاوت آن بر آمد. گلاره ناظمی بازی‌های آسیایی و هم چنین جام ملت‌ها را سوت زده و با سوت زدن در بازی های جام جهانی افتخارات او کامل می‌شود. هر چند درحال حاضر در فوتسال خانم‌ها، جام جهانی برگزار نمی شود اما صحبت‌هایی است که در سال 2020 در کنار جام جهانی آقایان جام جهانی خانم‌ها نیز برگزار شود.

گلاره ناظمی در بازی‌های المپیک جوانان در آرژانتین هم با پوشش اسلامی قضاوت‌های خود را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر می گذارد.

در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا خیلی مایل نیستند داوران ایرانی و سایر کشورهای مسلمان به خصوص در فوتبال با پوشش اسلامی بازی‌ها را سوت بزنند خوشبختانه تا به اینجای کار مشکلی برای گلاره ناظمی ایجاد نشده است.

ورزش 3

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید