Iranian Agriculture News Agency

در واکنش به توهین مربی تیم ملی نسبت به مدیر تیم امید

مهاجرانی: مک درموت باید از استیلی عذرخواهی کند

حرف های تند یکی از دستیاران کارلوس کی روش درباره کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی ایران ، باعث ناراحتی برخی از چهره های سرشناس فوتبال ایران شد.

مهاجرانی: مک درموت باید از استیلی عذرخواهی کند

حشمت مهاجرانی در مصاحبه با فارس، در خصوص اتفاقاتی که بین کادر فنی تیم ملی بزرگسالان وتیم ملی امید رخ داده است، گفت: تا آنجا که من کرانچار و حمید استیلی را می‌شناسم معتقدم آنها دروغ نمی‌گویند. من کرانچار را 15 سال است می‌شناسم و در اتریش هم از او شناخت پیدا کردم. همچنین حمید استیلی را به شکلی می‌شناسم که حقیقت را می‌گوید.

وی افزود:این اولین بار نیست که یک گروه می‌گویند که نمی‌توانند از تاسیسات ساختمان پک استفاده کنند، باعث تعجب است که دستیار کی‌روش مصاحبه می‌کند و می‌گوید استیلی تیم ملی را با سیرک اشتباه گرفته است. من از شما می‌پرسم این ادبیات در حد یک مربی است؟

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: استیلی متانت به خرج داد و شخصیت خودش را نشان داد که پاسخی نداد چون او همیشه دوست دارد همه با هم رفیق باشند. کمک مربی تیم ملی باید از استیلی عذرخواهی کند و دیگر نباید از این ادبیات استفاده کند. فدارسیون هم باید پا وسط بگذارد چون مربی چه کاره است که در مورد اشخاص دیگر حرف می‌زند آن هم یک دستیار.من در هیچ کجای دنیا چنین رفتارهایی ندیده‌ام به خصوص کادر فنی که 10 ماه از سال را در بیرون از ایران حضور دارد و فقط دو ماه در تهران هستند.

مهاجرانی در ادامه تاکید کرد: حرف کرانچار، استیلی، بختیاری‌زاده و شاهرودی درست است و نباید بی‌دلیل به آنها تهمت زد. نقل قولی که من از کمک مربی تیم ملی شنیده‌ام زیبنده یک مربی و آموزشگر نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که توصیه‌اش به مهدی تاج  در شرایط فعلی چیست، گفت: تاج خیلی وقت است گیر کرده و این موضوع مربوط به الان نیست. تاج وارث سوغاتی است که از فدراسیون کفاشیان به او رسیده است. رئیس فدراسیون در حال حاضر چه کار می‌تواند بکند؟ او باید طرفین را آشتی بدهد ولی مطمئن باشید چند روز دیگر یک درگیری لفظی دیگر اتفاق می‌افتد. جالب است خود آقایان به تاج هم به طور غیرمستقیم حمله کردند و بازیکنان هر روز در مصاحبه‌هایشان می‌گویند که فیفادی را از دست داده‌ایم. مربی تیم ملی باید توجیه باشد که در این گرفتاری ارزی چگونه مدیریت کند نه اینکه هر روز بگوید من فیفا دی می‌خواهم.

وی در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: یک مربی باید با امکاناتی که کشور در اختیارش می‌گذارد کار کند وگرنه من هم می‌توانم از بیرون برنامه بدهم که 10 میلیون دلار هزینه داشته باشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید