Iranian Agriculture News Agency

در واکنش به توهین مربی تیم ملی نسبت به مدیر تیم امید

اگر سیرک نبود نمی توانستیم در خدمت ایشان باشیم

حرف های تند یکی از دستیاران کارلوس کی روش درباره کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی ایران ، باعث ناراحتی برخی از چهره های سرشناس فوتبال ایران شد.

اگر سیرک نبود نمی توانستیم در خدمت ایشان باشیم

به گزارش ایانا به نقل از ورزش سه میک مک درموت روزگذشته در مصاحبه ای درباره حمید استیلی مدیرتیم ملی امید و یکی از بازیکنان مطرح تاریخ فوتبال ایران حرف‌هایی زد که واکنش‌های زیادی را برانگیخت.
دستیار اهل ایرلند شمالی کی‌روش که مهمترین بخش رزومه‌اش حضور در تیم ملی ایران و باشگاه استقلال است درباره مرکز PEC و حرف های حمید استیلی گفت:« به نظر می‌رسد استیلی تیم ملی را با سیرک اشتباه گرفته است.»
این حرف‌های تند و توهین آمیز دستیار کارلوس کی‌روش هرچند با توجه به مسایل رسانه‌ای سرمربی تیم ملی ، از سوی برخی رسانه‌های پرمخاطب نادیده گرفته شد اما چهره های فوتبالی از جمله شخص محمد مایلی‌کهن سرمربی سابق تیم ملی فوتبال به آن پاسخ دادند.
محمد مایلی‌کهن درباره حرف‌های دستیار کارلوس کی‌روش گفت:«آقای کی‌روش درست می گوید. اگر فوتبال ایران سیرک نبود نمی‌توانستیم در خدمت ایشان و دستیارش باشیم.»
او در ادامه و در پاسخ به حرف‌های دستیار ایرلندی کی‌روش گفت:« همه می دانند این حرف‌ها ، حرف‌های بالاسری شماست. من هم می‌گویم اگر فوتبال ما سیرک نبود امثال شما نمی‌توانستید هشت سال در این مملکت هرکاری دلتان می‌خواهد انجام بدهید.» سرمربی سابق تیم ملی ایران همچنین درباره حرف های کی روش که گفت «پک» میراث من برای شما است گفت:« خب یک سوال هست ؛ ایشان مهندس یا کارگر ساختمان است که این حرف‌ها را می‌زند؟طوری از پک می گوید انگار خودش آنرا ساخته است.»
هافبک و مربی سابق پرسپولیس همچنین در ادامه گفت:« بگذارید اینجوری بگویم. ما زمانی یک دبیر فدراسیونی داشتیم به نام هوشنگ دیده‌بان...بروید تحقیق کنید ببینید هوشنگ دیده‌بان چه کسی بوده و دبیر فعلی فدراسیون را رزومه و بیوگرافی‌اش را در بیاورید و با آقای دیده‌بان مقایسه کنید.»
مایلی‌کهن افزود:« زمانی فرانک اوفارل که سرمربی تیم منچستر بود...تاکید می‌کنم اوفارل «سرمربی» تیم منچستریونایتد بود و آمد سرمربی تیم ملی ایران شد. برای این مربی بزرگ اما چارچوبی وجود داشت که در طول سال یک ماه فقط می تواند مرخصی برود و بقیه اش را باید در خدمت تیم ملی باشد. اما در حال حاضر سرمربی تیم ملی بیشتر مواقع نیست و شرایطی را به وجود آوردند که کسی حق صحبت در این رابطه نداشته باشد. همه باید در خدمت تیم ملی باشند و سکوت کنند؛ این شرایطی است که در حال حاضر در آن هستیم. مصاحبه آخر  آقای سرمربی به خوبی نشان داد که او چقدر راه را خوب یادگرفته است.»
محمد مایلی‌کهن با تایید این موضوع که رسانه ها و برنامه های پرطرفدار از کی‌روش حمایت می کنند و هیچ انتقادی را از او انجام نمی دهند گفت:« من باید چیزی را بگویم، درست است که آقای فردوسی‌پور در این مدت خیلی کارهای بدی انجام داده اما بالاخره یکی از جوانان شایسته ایرانی است و قابلیت بالایی دارد. در اینکه او آدم بااستعداد و توانایی است شکی نیست اما خب درمورد هواداری اش از کی‌روش دیگر نمی‌توان کاری کرد.»
مایلی‌کهن در پایان با بیان مشکلات موجود در مدیریت ورزش ایران گفت:« من یک اشتباهی کردم به وزیر ورزش گفتم که سکوهای ورزشگاه شهید هادیان انزلی و شهید عضدی رشت، روی سرمردم خراب می‌شود و آن را درست کنید اما الان یک سال و نیم است که این ورزشگاه هنوز سکوهایش بالا نیامده است. جالب است که صحبتی که با یک پیمانکار داشتم می‌گفت که درست کردن این سکوها شش ماهه انجام می‌شود. اما الان تازه دارند پایین سکوها را آرماتوربندی می کنند. این وضع ماست. همان سیرکی که می گویند!»

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید