Iranian Agriculture News Agency

لیگ برتر انگلیس

پایان ناکامی برای آقای خاص

منچستریونایتد ۳- ۲ نیوکسل

منچستریونایتد در یک بازگشت طوفانی بازی ۲-۰ باخته را با برد ۳-۲ در لحظات پایانی عوض کرد تا بالاخره در خانه پیروز شود و شاید این برد مورینیو را برای مدتی نجات داده باشد.

پایان ناکامی برای آقای خاص

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند تا اینکه در دقیقه 7، نیوکاسل روی اولین موقعیت جدی بازی به گل رسید. روی یک پاس در عمق از آیوزه پرز بود که کندی در محوطه جریمه یونایتد صاحب موقعیت شد و در حالی که اشلی یانگ را پیش رو داشت، با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.

بازیکنان منچستریونایتد هنوز از شوک این گل خارج نشده بودند که نیوکاسل در دقیقه 10 به گل دوم رسید. روی پاس جونجو شلوی بود که یوشینوری موتو در محوطه جریمه یونایتد صاحب موقعیت شد و بعد از اینکه با یک حرکت فریبنده، دو مدافع حریف را محو کرد، با ضربه ای محکم، توپ را به قعر دروازه دخیا فرستاد.

در ادامه بازیکنان منچستریونایتد ابتکار عمل را در دست گرفتند و سرانجام در دقیقه 70 به گل رسیدند. روی یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه نیوکاسل بود که خوان ماتا با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

01342840

شاگردان مورینیو سرانجام در دقیقه 76 به گل دوم رسیدند. روی همکاری عالی با پوگبا، این آنتونی مارسیال بود که صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، دروازه نیوکاسل را باز کرد.

01342843

در دقایق پایانی شیاطین سرخ تلاش زیادی کردند تا به گل برتری برسند و چند بار تا آستانه زدن گل سوم پیش رفتند تا اینکه در دقیقه 90، بالاخره الکسیس سانچس توانست گل برتری را به ثمر برساند. روی یک ارسال از اشلی یانگ بود که ستاره شیلیایی یونایتد با ضربه سری دیدنی، دروازه را باز کرد.

01342844

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید