Iranian Agriculture News Agency

دو پرسپولیسی در جمع بهترین‌های هفته

بیرانوند در صدر بهترین‌ها

درخشش سرخ پوشان برابر تیم السد قطر آنقدر زیاد بود که حتی برگزار کنندگان بازی‌های لیگ قهرمانان را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد و به همین دلیل در لیست منتشر شده مربوط به بهترین بازیکنان دور رفت بازی های نیمه‌نهایی، علیرضا بیرانوند به عنوان بهترین بازیکن و شجاع خلیل‌زاده نیز به عنوان یکی از برترین بازیکنان این هفته انتخاب شوند.

بیرانوند در صدر بهترین‌ها

علیرضا بیرانوند در دیدار برابر السد فراتر از همیشه بود و توانست وضعیت خود را به عنوان یک گلر شش دانگ به تثبیت برساند. او در این دیدار به عنوان حاکم بی چون و چرای محوطه جریمه بارها و بارها با خروج‌های خود مانع از موفقیت ستاره‌های السد شد. بیرانوند سه سیو دیدنی و مهار دو شوت داخل چهارچوب داشت که همه را به گذر از تیم السد قطر امیدوار کرد.

او به عنوان یک گلر آنقدر درخشید تا 7.7 امتیاز کسب کند و در صدر بهترین بازیکنان دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 قرار بگیرد.

01342428

نکته جالب درباره لیست بهترین بازیکنان دور رفت، شجاع خلیل‌زاده در میان نفرات اصلی است. شجاع تا پایان نود دقیقه بدون حتی یک حرکت اشتباه، زوجی تکرار ناپذیر در کنار سیدجلال حسینی تشکیل داد و در نهایت موفق به مهار ستاره میلیون دلاری السدی‌ها، بغداد بونجاح شد.

خلیل‌زاده با درخشش در بازی برابر السد موفق شد 6.8 امتیاز به دست بیاورد و به همراه عبدالکریم حسن، در رده ششم و هفتم بهترین بازیکنان هفته قرار بگیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید