Iranian Agriculture News Agency

لیگ قهرمانان اروپا

توقف بایرن مونیخ و منچستریونایتد در خانه

منچستریونایتد و بایرن مونیخ در شب دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، نتوانستند از پس میهمانان خود برآیند و به تساوی قناعت کردند. هر دو تیم این هفته در لیگ داخلی هم شکست خورده بودند.

توقف بایرن مونیخ و منچستریونایتد در خانه

از گروه پنجم مسابقاتدو تیم سه امتیازی شب نخست، بایرن مونیخ و آژاکس در آلمان به مصاف هم رفتند. در این مسابقه بایرن مونیخ در دقیقه ۴ روی سانتر زیبای روبن و ضربه سر هوملس به گل اول رسید تا به برد امیدوار باشد. اما تیم آژاکس در دقیقه ۲۳ روی پاس تادیچ و ضربه مزروی به زیبایی به گل تساوی رسید. تلاش های دو تیم برای رسیدن به گل برتری نتیجه ای نداشت و در نهایت بایرن مونیخ در خانه دو امتیاز مهم را از دست داد.

در گروه هشتم مسابقات در شبی که یوونتوس ۳-۰ پیروز شد، یونایتد دوباره در کسب برد در خانه ناکام ماند. تیم مورینیو که اصلاً حال و روز خوشی ندارد، در این مسابقه هم در خلق موقعیت ناتوان بود و جز دو سه صحنه روی ضربات لوکاکو و ضربه رشفورد که به تیر خورد، فرصت گلزنی خاصی روی دروازه والنسیا ایجاد نکرد. به این ترتیب تیم مورینیو بار دیگر در کسب برد در خانه ناکام ماند. تساوی ۰-۰ در الدترافورد، یونایتد را به رده دوم گروه هشتم برد. شیاطین سرخ بعد از پیروزی هفته اول لیگ برتر در خانه مقابل لسترسیتی، دیگر در الدترافورد در این فصل طعم برد را نچشیده اند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید