Iranian Agriculture News Agency

نشست خبری پیش از دیدار السد و پرسپولیس برگزار شد

زلاتکو: ما از میل‌مان برای موفقیت و صعود به فینال کم نمی‌کنیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دو بازی با السد داشتیم که نتایج جالبی رقم خورد و در نهایت کار به اینجا رسید که در نیمه نهایی دوباره با السد روبه رو شدیم.

زلاتکو: ما از میل‌مان برای موفقیت و صعود به فینال کم نمی‌کنیم

به گزارش ایانا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، زلاتکو ایوانکوویچ مربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار سرخپوشان ایران برابر السد قطر در جمع اصحاب رسانه گفت: فردا فینال لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا برگزار می‌شود. ما با تیم السد در مرحله گروهی بازی کردیم. دو بازی با السد داشتیم که نتایج جالبی رقم خورد و در نهایت کار به اینجا رسید که در نیمه نهایی دوباره با السد روبه رو شدیم.

وی افرود: مثل تیم‌هایی که در تورنمنت‌های طولانی مدت قرار می‌گیرند، مشکلاتی داریم. منظورم مصدومیت و محرومیت‌هایی است که بازیکنان ما به آن دچار شدند. بازیکنانی مصدوم و محروم داریم. به همین دلیل فردا حضور ما ضعیف‌تر خواهد بود. با این حال نشان دادیم که کار را با بازیکنان موجود ادامه می‌دهیم.

مربی پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: به قطر آمدیم تا نتیجه‌ای بگیریم که در بازی برگشت بتوانیم به فینال برسیم و فینالیست شدن‌مان را تضمین کند.  بازیکنانی که فردا بازی می‌کنند کاملا با انگیزه هستند و فقط برای موفقیت به قطر آمده‌اند. به نتیجه خوب اعتقاد داریم و فردا دوباره شما را بعد از بازی ملاقات خواهم کرد.

زلاتکو در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه برانکو نقطه قوت پرسپولیس محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: در چنین مسابقاتی هر تیمی حریفش را آنالیز می‌کند و ما هم حریف را آنالیز کرده‌ایم. همانطور که قبلا گفتم دوبار در مرحله گروهی با این تیم بازی کردیم. از همه تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان با آنها بازی کردیم السد را بهتر از همه می‌شناسیم اما باید بگویم السد از همه تیم‌های آسیایی بهتر و قدرتمندتر است. تک مهره‌های خیلی خوبی این تیم دارد و اینکه مربی خیلی خوبی در السد کار می‌کند. آنها توانسته‌اند با بازیکنان با کیفیتشان بازی‌های خوبی انجام بدهند. بنابراین بازی فردا بسیار سخت خواهد بود اما ما از میل‌مان برای موفقیت و صعود به فینال کم نمی‌کنیم.

ایوانکوویچ در خصوص اینکه قرار است در پایان مسابقه از بازیکنان تست دوپینگ بگیرند، عنوان کرد: این مساله امری مرسوم در دنیای فوتبال است و چنین تست‌هایی از بازیکنان گرفته می‌شود. تست دوپینگ اهمیت این مسابقات و رقابت‌ها را نشان می‌دهد. به عنوان ورزشکار از این اقدامات حمایت می‌کنیم.

زلاتکو در ادامه گفت: معمولا در ابتدای مسابقات تست دوپینگ انجام می‌شود. دلیل اینکه چرا در نیمه نهایی تست گرفته می‌شود را نمی‌دانم چون باید از مراحل ابتدایی این تست انجام می‌شد. ضرب‌المثلی داریم که می‌گوید بهتر است الان باشد تا هیچ وقت نباشد.

مربی پرسپولیس درباره شکست دادن الدحیل با فشار تماشاگران و اینکه چقدر فکر می‌کنید که السد را هم با همین روش حذف کنید و نقش تماشاگران شما چقدر است، افزود: آنچه پرسپولیس نسبت به السد برتری دارد همین هوادارانش است. باید بدانید که در بازی برگشت حدود ۱۰۰ هزار تماشاگر منتظر السد هستند. برتری السد به پرسپولیس فقط پول است. السد این امکان را دارد که بهترین بازیکنان اروپا و اسپانیا را به خدمت بگیرد. حتی این امکان را دارد اما لیگ ایران بسیار با کیفیت‌تر از لیگ قطر است.

زلاتکو در ادامه گفت: همین طو ر باید بگویم که فوتبال ایران فوتبالیست‌های زیادی را به فوتبال بین‌المللی معرفی می‌کند و تعداد زیادی از بازیکنان ایرانی در تیم‌های بین‌المللی مشغول بازی هستند. این را نیز باید بگویم تابستان امسال ۳ بازیکن اصلی پرسپولیس به اروپا ترانسفر شدند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید