Iranian Agriculture News Agency

نشست خبری پیش از دیدار السد و پرسپولیس برگزار شد

این بازی خیلی مهم است و برای یک کشور اهمیت دارد

سرمربی تیم السد قطر گفت: برای بازی با پرسپولیس نگرانی نداریم و تحت فشار نیستیم. از نظر روانی و فیزیکی برای این بازی آماده‌ایم.

این بازی خیلی مهم است و برای یک کشور اهمیت دارد

به گزارش ایانا، فریرا در نشست خبری پیش از مسابقه با پرسپولیس اظهار داشت: به تمامی کسانی که از ایران آمده‌اند خوش آمد می‌گویم و خوشحالم که اینجا شما را می‌بینیم. بازی با پرسپولیس خیلی مهم است و برای یک کشور اهمیت دارد. همه باشگاه‌‌های قطری دوست دارند که السد صعود کند و همه با هم هستیم تا ما صعود کنیم. برای بازی با پرسپولیس نگرانی نداریم و از نظر روانی و فیزیکی برای این بازی آماده‌ایم.

او افزود: به لحاظ روحی و روانی خیلی کار کرده‌ایم و فردا این بازی می‌تواند یک مسابقه تاریخی باشد که به دیدار فینال برسیم. با هواداران خودمان صحبت داریم که همه بیایند تا السد را حمایت کنند. پرسپولیس هم در قطر حامی دارد و در ایران هم توده عظیمی از هواداران در کشور ایران هستند که پرسپولیس را حمایت می‌کنند. هواداران السد فردا به ورزشگاه بیایند تا با انگیزه بیشتر بازیکنان مقابل پرسپولیس بازی کنند.

سرمربی السد قطر تاکید کرد: وضعیت و شرایط ما خوب است و می‌توانیم پرسپولیس را ببریم و هواداران خود را شاد کنیم.

وی در مورد اینکه برای بازی فردا تحت فشار هستید اظهار داشت: خیر بازی سنگینی است اما تحت فشار نیستیم این بازی دو نیمه دارد. نیمه اول فردا در دوحه و نیمه دوم در ایران است. ما باشگاه بی‌تجربه‌ای نیستیم و تجربه حضور در این مرحله را داشته‌ایم. انتظار بازی سختی را دارم که نیمه اولش فردا در قطر برگزار می‌شود.

سرمربی السد در مورد اینکه چقدر شما قویتر از پرسپولیس هستید گفت: این بازی شرایط خاص خودش را دارد و خیلی مهم است ما داریم به فینال نزدیک می‌شویم. اگر بازیکن ما مصدومیتی جزیی داشته باشد باید بازی کند. ما آماده بازی با پرسپولیس هستیم.

فریرا گفت: وقتی مرحله گروهی مسابقات را می‌بینم متوجه می‌شویم که با پرسپولیس همگروه بوده‌ایم این تیم همان تیم است اما مرحله نیمه نهایی سخت است و شرایطش فرق می‌کند. بابد به فکر گلزنی باشیم و نباید گلی هم از حریف دریافت کنیم. اگر این اتفاق‌ها رخ بدهد در تهران شانس بیشتری برای بازی راحت‌تر داریم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید