Iranian Agriculture News Agency

نتایج هفته هشتم لیگ برتر ایران

آتش بازی تراکتور در هفته درخشش خارجی‌ها

بازیهای هفته هشتم لیگ برتر پنجشنبه و جمعه با پیروزی سپاهان، تراکتور و پیکان و تساوی در چهار بازی دیگر پیگیری شد.

آتش بازی تراکتور در هفته درخشش خارجی‌ها

پنجشنبه، ۰۵ مهر ۱۳۹۷

استقلال 0 - 0 پرسپولیس
دربی کسل کننده تهران برنده نداشت و در حالی پایان یافت که پرسپولیس با مصدومیت ماهینی (پارگی رباط صلیبی) برای بازی با السد در قطر با مشکل کمبود بازیکن مواجه است.
1804689_173
نفت م. سلیمان 0 - 2 سپاهان
تیم سپاهان با دو گل کیروش استنلی موفق شد نفت مسجدسلیمان را شکست دهد. مهاجم برزیلی سپاهان که روی هوا یکی از بهترین های لیگ محسوب می شود، در بازی امروز با نفت مسجدسلیمان روی پرش های عالی و ضربات سر خوب خود دو گل برای سپاهان به ثمر رساند.
گل اول سپاهان: ارسال هافبک چپ سپاهان روی دروازه نفت با ضربه سر دقیق کیروش استنلی در دقیقه 28 وارد دروازه تیم نفت شد.
گل دوم سپاهان: در دقیقه 76 ارسال دقیق محمد ایرانپوریان از جناح راست روی سر کیروش استنلی فرود آمد تا او با ضربه ای خوب دروازه نفت را برای بار دوم باز کند.
image_600_400-9-1
جمعه، ۰۶ مهر ۱۳۹۷
تراکتورسازی 6 - 0 استقلال خوزستان

قاطع ترین پیروزی این فصل از رقابت های لیگ برتر تحت تاثیر نمایش درخشان بازیکنی قرار گرفت که به نظر می رسد بهترین خرید این فصل لیگ برتر بوده است. ستاره ایرلندی تراکتور در مسابقه برابر استقلال خوزستان با چهار گل مهم‌ترین نقش را برای رسیدن تیمش به جمع مدعیان داشت.

گل اول : در دقیقه 21 بازی علی عبدالله‌زاده در بیرون محوطه جریمه صاحب توپ شد که بلافاصله با روی پای راست خود توپ را به صورت زمینی وارد دروازه تیم مهمان کرد.

گل دوم: آنتونی استوکس با ضربه پنالتی در دقیقه 35 توپ را به گوشه سمت راست دروازه حسین پورحمیدی شلیک کرد. 

گل سوم: دانیال اسماعیلیفر در دقیقه چهلم بازی پس از عبور از سد بازیکنان تیم استقلال، وارد محوطه جریمه این تیم شد و بلافاصله توپ را به آنتونی استوکس پاس داد تا این بازیکن با چرخش زیبایی توپ را با شوت محکم وارد دروازه حسین پورحمیدی کند.

گل چهارم: آنتونی استوکس در داخل محوطه جریمه تیم حریف به زیبایی احمد ال نعمه را دریبل زد و در ادامه با شوت تماشایی در دقیقه ۶۴ توپ را وارد دروازه کرد. 

گل پنجم: اشکان دژاگه در هشتاد و سومین دقیقه بازی از بین بازیکنان پرتعداد تیم استقلال خوزستان توپ را به آنتونی استوکس پاس داد و ضربه این بازیکن را دروازه‌بان تصاحب کرد ولی در برگشت توپ به پای استوکس برخورد کرده و وارد دروازه شد. 

گل ششم: ضربه احسان پهلوان در دقیقه 90 به تیر افقی دروازه پورحمیدی برخورد کرد و در برگشت اشکان دژاگه صاحب توپ شده و توانست گل ششم تیمش را وارد دروازه کند.

97-06-c26-725

نساجی 1 - 1 سایپا

در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نساجی مازندران که در این فصل با کسب یک پیروزی و سه تساوی صاحب 6 امتیاز در هفت دیدار اخیرش شده بود میزبان سایپا بود که با علی دایی خوب نتیجه میگیرد.

علی دشتی در دقیقه 51 موفق شد برای سایپا گلزنی کند ولی در دقیقه 75 جورجی گولسیانی با ضربه سر گل تساوی نساجی را به ثمر رساند تا هر دو تیم تنها به یک امتیاز از این دیدار بسنده کنند

ذوب آهن 2 - 2 نفت آبادان

یکی از زیباترین بازی های هفته در اصفهان بود. جایی که دو تیم ذوب آهن و صنعت نفت به دیدار یکدیگر رفتند و در نهایت با تساوی دو بر دو به کار خود پایان دادند. طالب ریکانی(20)، اکبر ایمانی(29)، گابریل ارناندز(55) و رحیم زهیوی از روی نقطه پنالتی(93) چهار گل این دیدار را برای دو تیم به ثمر رساندند.

پارس جنوبی 1 - 1 پدیده
تیم پدیده با هدایت یحیی گل محمدی موفق شد از یک دیدار خانگی سخت مقابل پارس جم یک امتیاز بدست آورد و با ۱۷ امتیاز به تنهایی بالا تر از پرسپولیس و سپاهان ۱۶ امتیازی در صدر جدول لیگ قرار بگیرد.

یونس شاکری در دقیقه 33 و علیاری در دقیقه 60 گلهای این بازی را به ثمر رساندند.

پیکان 1 - 0 سپیدرود

شاگردان مجید جلالی در این بازی موفق شدند با تک گل دقیقه‌ ۸۵ عیسی آل‌کثیر از سد شاگردان علی کریمی بگذرند و خود را به رده‌ی چهارم جدول برسانند.

سپیدرود رشت در حالی این بازی را واگذار کرد که برای دومین هفته‌ی پیاپی است که در تهران در ۱۰ دقیقه پایانی تساوی را با شکست عوض می‌کند.

n83047297-72570879

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید