Iranian Agriculture News Agency

صانعی: بازیکنان با انگیزه بالا تمرین می کنند

سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک معتقد است تیم ملی فوتسال ایران در بازیهای المپیک آرژآنتین کار راحتی ندارد.

صانعی: بازیکنان با انگیزه بالا تمرین می کنند
به گزارش ایانا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال زیر 18 سال گفت: حدود یک سال است که کار را شروع کردیم و تا به امروز از ۶۴۰ نفر توسط کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت و از آنها تست گرفته شده و نزدیک به ۵۰ هفته تمرینات خود را برگزار کردیم که ۳۰ هفته است با ۲۰ نفر اصلی کار خود را آغاز کردیم. 
وی ادامه داد: فردا 10 نفر اسامی نهایی خود را جهت حضور در المپیک اعلام می‌کنیم. طبق برنامه‌ریزی که صورت گرفته قرار است بامداد دوشنبه، دهم مهرماه راهی امارات و از آنجا به بوینس آیرس می‌رویم. حدوداً از زمان حرکت ما از کمپ تیم ملی به محل برگزاری مسابقات 35 ساعت زمان می‌‌برد.
سرمربی تیم فوتسال  المپیک گفت: 16 مهر ساعت 2:30 بامداد به وقت ایران اولین بازی خود را با جزایر سلیمان برگزار می‌کنیم و در دومین بازی به مصاف برزیل و به ترتیب روسیه و کاستاریکا می‌رویم. همانطور که اطلاع دارید همیشه در المپیک بهترین‌های جهان حضور دارند و در آنجا کار واقعاً سخت است.
وی افزود: علیرغم تلاشهای مکرر، بازی‌های تدارکاتی مناسبی نداشتیم؛ بازی با برزیل به خاطر مسائل اقتصادی و بازی با روسیه به دلیل هم‌گروهی بودن با آنها بازی انجام نشد. البته تیم‌های دیگری هم پیشنهاد داده بودند از لحاظ سطح تیمی با ما یکسان نبودند. به این دلیل که بازی کردن با آنها زیاد مناسب تیم ملی نبود.کارمان سخت است، اما بازیکنان از لحاظ تاکتیکی و آمادگی جسمانی آماده و سرحال هستند؛ فقط بحث تجربه بازی است که بازیکنانم ندارند. 
وی در پایان گفت: در حال حاضر با 10 بازیکن که 2 دروازه‌بان و 8 بازیکن است در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنیم که این موضوع کار را نه تنها برای ما سخت  کرده بلکه برای سایر تیم‌ها هم سخت است به این دلیل که در صورتی که بازیکنی کارتی دریافت کند و یا مصدوم شود بازیکن دیگری نیست که جایگزین آنها شود.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید