Iranian Agriculture News Agency

اصفهانیان:اتفاقات روی داده در آبادان شایسته فوتبال ما نیست

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال معتقد است اگر برخوردها و واکنش های عوامل فوتبالی مسئولانه باشد جو سکوها ملتهب نمی شود.

اصفهانیان:اتفاقات روی داده در آبادان شایسته فوتبال ما نیست
به گزارش ایانا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان با بیان این مطلب در خصوص اتفاقات روز گذشته بازی صنعت نفت و پیکان در رقابت های لیگ برتر گفت: به عقیده من حساسیتهای اینچنینی همیشه از زمین مسابقه به سکوها منتقل می شود. اگر اعضای کادر فنی و عوامل تیمها همچنین بازیکنان درون زمین آرامش خودشان را حفظ کنند طبیعتا اینگونه اعتراضات شدید به سکوها منتقل نمی شود. عوامل فوتبالی باید در قبال چنین موضوعاتی رفتار مسئولانه داشته باشند تا جو ورزشگاه‌ها متشنج نشود.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اضافه کرد: همیشه از مربیان محترم تیمها تقاضا کردهایم که با تیم داوری همکاری داشته باشند. داور آمده که قضاوت درستی انجام بدهد و حق را به حقدار برساند. طبیعتا در مهمترین و معتبرترین لیگهای فوتبال جهان هم اشتباه داوری وجود دارد اما واکنش نسبت به اشتباهات چگونه است؟ بارها اعلام کردیم که به صورت مکتوب و مستند پذیرای اعتراضات تمامی باشگاه‌ها هستیم و ما هم وظیفه داریم به این اعتراضات رسیدگی کنیم و پاسخ مناسب بدهیم. در عین حال اگر ببینیم داوری هم اشتباه کرده همانطور که امکان تشویق هست ، تصمیمات مقتضی لازم را نیز بر اساس قانون می توانیم اتخاذ کنیم اما در مورد اتفاقات روز گذشته فقط باید بگویم این اتفاقات شایسته فوتبال ما نیست. شایسته فوتبال خوزستان نیست که مردم فوتبال فهمی دارد. 
اصفهانیان در پایان گفت: بارها گفته شده که مشکلات موجود در ورزشگاه‌ها فقط به دست فدراسیون فوتبال حل نمی شود. همه باید همراهی و کمک کنند. باشگاه‌ها هم باید نقش خودشان را بپذیرند و فرهنگسازی کنند تا اعتراضات به تصمیمات داور مسابقه به این شکل جو ورزشگاه را ملتهب نکند و منجر به مضروب شدن یک داور نشود. ما از کمیته انضباطی فدراسیون درخواست داریم برخورد قاطعانهای با این مسئله داشته باشند تا شاهد تکرار چنین وقایع تلخی نباشیم.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید