Iranian Agriculture News Agency

برانکو: مثل تام کروز و ماموریت غیرممکن!

وقت چیدن میوه سعی و تلاش‌مان است

ما در موقعیت خیلی سختی قرار گرفتیم و اگر بخواهم آن را به چیزی تشبیه کنیم، این مرا به یاد تام کروز در فیلم ماموریت غیرممکن می اندازد که سختی ها یکی پس از دیگری و بدون وقفه سر راه او سبز می شود.

برانکو: مثل تام کروز و ماموریت غیرممکن!

به گزارش ایانا به نقل از ورزش سه، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس که بعد از پیروزی تیمش مقابل الدحیل، سه بازی دشوار مقابل سپیدرود، استقلال و السد در پیش دارد، امیدوار است سرخپوشان این سه بازی را با دستیابی به اهداف پشت سر بگذارند.
برانکو می گوید: حقیقت این است که وضعیت پرسپولیس را همه میدانیم. ما نسبت به سه تیمی که به این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند بیشترین مشکل را داریم. اما از امتیاز بزرگی به نام هواداران بهره می بریم، همچنین بازیکنانی که در بازی بزرگ مقابل الدحیل ظرفیت خود را نشان دادند.
او در ادامه حرفهایش می گوید: ما در موقعیت خیلی سختی قرار گرفتیم و اگر بخواهم آن را به چیزی تشبیه کنم، این مرا به یاد تام کروز در فیلم ماموریت غیرممکن می اندازد که سختیها یکی پس از دیگری و بدون وقفه سر راه او سبز می شود. برای پرسپولیس هم شرایط دقیقا به همین شکل است. وقتی خودمان را مهیای بازی الدحیل می کردیم و بعد نساجی با تمام قوا مقابل ما حاضر شد و کارمان را سخت کرد. بعد بازی الدحیل را بردیم و اکنون سپیدرود با علی کریمی برای کسب نتیجه به تهران می‌آید و بعد به استقلال می‌رسیم که حریف قابل احترام و سنتی ما در لیگ است و کسب نتیجه مقابل آنها خیلی دشوار خواهد بود. تازه دربی را که پشت سر بگذاریم، نوبت به بازی السد می رسد که خود یک مسابقه سرنوشت ساز و بسیار دشوار است و ما باید با تمام قوا و تمرکز در آن حاضر شویم، چرا که بعد از یک فصل وقت آن فرا رسیده که میوه سعی و تلاش خود را بچینیم.
برانکو با همان لحن خندان ادامه می‌دهد: این تقویم سخت در شرایطی مقابل تیم ماست که بهرحال از نظر بازیکن در مضیقه هستیم و البته آنها با نمایش بازی مقابل الدحیل و همه دیدارهای گذشته که به نمایش گذاشتند مایه امیدواری من هستند و امیدواریم دست در دست هواداران پرسپولیس از آن عبور کنیم، همانطور که تام کروز همیشه در پایان فیلم ماموریتهایش را با موفقیت پشت سر می گذارد، اگرچه آنجا همیشه کارگردانی با خود اوست و اینجا ما برای کسب موفقیت تلاش میکنیم و نیمه دیگر سرنوشت در دست ما نیست.
سرمربی پرسپولیس در پایان درباره تعویق احتمالی دربی و درخواست این باشگاه گفت: ما هیچ درخواستی برای تعویق بازی ندادیم و ما بی صبرانه در انتظار فرا رسیدن آن هستیم. مطمئنم که مسابقه ای خواهد بود که هواداران فوتبال ایران را خوشحال خواهد کرد و امیدوارم فراتر از هر نتیجهای، بازی خوب در آن رقم بخورد و بحث‌هایی که درباره تغییر زمان آن وجود دارد تنها یک گمانهزنی است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید