Iranian Agriculture News Agency

قانون منع به کارگیری بازنشستگان دامن «تیم ملی» را هم می‌گیرد؟

کی‌روش همچنان بدون قرارداد

پس از پایان رسمی قراردارد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران در روز ۳۱ جولای (۹ مرداد) تا پیش از بازی با ازبکستان شایعاتی مبنی بر حضور او روی نیمکت الجزایر، ازبکستان، کره‌جنوبی و مکزیک مطرح شد.

کی‌روش همچنان بدون قرارداد

کمتر از چهار ماه تا شروع رسمی جام ملت‌های آسیا باقی مانده و کارلوس کی‌روش همچنان قرارداد رسمی ندارد و به گفته خودش با قول و قرار مردانه با رییس فدراسیون فوتبال همچنان به عنوان سرمربی تیم ملی ایران مشغول به کار است.

این در حالی است که از راهروهای فدراسیون فوتبال اخباری دیگری شنیده می‌شود. مشرق نیوز از قول اسلامیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نوشته است: جدایی کی‌روش از تیم ملی جدی است چون او می گوید باید تدارکات خوب برای تیم ملی فراهم شود. با این حال مهدی تاج در گفتگو با ورزش سه با اطمینان خبر از حضور کی‌روش روی نیمکت ایران در جام ملت‌های آسیا داده است.

مشرق در گزارش دیگری نوشت: پدرو کایشینیا، سرمربی پرتغالی تیم کروس آسول مکزیک ضمن تمجید از کارلوس کی‌روش، از هموطن خود به عنوان گزینه‌ ایده‌آل‌ برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال مکزیک یاد کرد تا دوباره خبر رفتن کی‌روش به مکزیک مطرح شود.

از طرفی با تصویب قانون منع بکارگیری بازنشسته ها احتمال خداحافظی اجباری مهدی تاج و تعدادی دیگر از مدیران فدراسیون فونبال وجود دارد.

حال سوال اینجاست که در صورت رفتن آقای تاج تکلیف قول مردانه کی‌روش و نیمکت تیم ملی چه خواهد شد؟
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید