Iranian Agriculture News Agency

افتتاح ۵ پروژه با اعتبار بیش از ۴ میلیارد تومان در بخش کشاورزی اسدآباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه امسال در هفته دولت ۵ پروژه با اعتبار ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۷۰ نفر در بخش کشاورزی مشغول به کار می‌شوند.

افتتاح ۵ پروژه با اعتبار بیش از ۴ میلیارد تومان در بخش کشاورزی اسدآباد

سقراط بیرنگ  در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در همدان، با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی، اظهار کرد: امسال در این هفته تعداد پنج پروژه در بخش کشاورزی و دامی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل آبیاری تحت فشار در شهر آجین و کم فشار در روستای گدارپهن، دو گلخانه در شهرک پردیس و یک واحد پرورش در جنت آباد است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: برای بهره‌برداری از تعداد پنج پروژه بیش از ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی و ملی، تسهیلات بانکی هزینه صرف شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد در اجرای پروژه آبیاری تحت فشار رتبه اول استان را داراست، افزود: امسال در این هفته ۲۰۰هکتار از اراضی مجهز به نوع سیستم آبیاری تحت فشار و کم فشار مجهز می‌شوند که از این میزان ۴۵ هکتار تحت فشار و ۱۵۵ هکتار کم فشار است.

بیرنگ با اشاره به بهره‌برداری دو گلخانه سبزی و صیفی‌جات در شهرک پردیس اسدآباد، گفت: هر کدام از این پروژه‌ها به میزان ۳ هزار و ۷۰۰ متر است که برای ۶ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

وی گفت: با بهره‌برداری از این ۵ پروژه ۷۰ نفر در بخش کشاورزی آبیاری تحت فشار، واحدهای گلخانه و پرورش اسدآباد مشغول به کار می‌شوند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد یادآور شد: این پروژه‌ها به صورت نمادین و رسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید