Iranian Agriculture News Agency

بازدید استاندار همدان از مراکز خرید تضمینی گندم شبکه تعاون روستایی شهرستان رزن

​استاندار همدان به همراه رییس سازمان جهاد کشاورزی و دیگر مدیران استانی و شهرستانی از مراکز خرید تضمینی گندم شبکه تعاون روستایی در شهرستان رزن بازدید کردند.

بازدید استاندار همدان از مراکز خرید تضمینی گندم شبکه تعاون روستایی شهرستان رزن

به گزارش خبرنگار ایانا در استان همدان، سید سعید شاهرخی و هیات همراه در این بازدید از انبار مکانیزه ۳۰ هزار تنی شرکت تعاون روستایی رسالت روستای چایان بازدید کرده و از نزدیک شاهد مراحل خرید تضمینی گندم از کشاورزان توسط  این شرکت تعاونی قرار گرفتند. 

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان در این ارتباط به خبرنگار ایانا در همدان گفت:از آغاز خرید تضمینی گندم تا کنون بیش از ۱۴۰ هزار تن گندم با نرخ تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده که از این میزان خرید ۵۷ هزار تن توسط شبکه تعاون روستایی به مباشرت از اداده کل غله و خدمات بازرگانی تحویل گرفته شده است. 

مجید مسلمی راد ادامه داد:از کشاورزان رزن و درگزین نیز  ۳۰ هزار تن گندم با نرخ تضمینی ۲۵۰۰ تومان خریداری شده است.

وی تعداد مراکز خرید شبکه تعاون روستایی در این شهرستان را ۸ مرکز اعلام کرد و گفت: شهرستان رزن تا کنون بیشترین عملکرد را در خرید تضمینی گندم داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین تا کنون شرکت تعاون روستایی رسالت روستای چایان بیش از ۷ هزار تن گندم با نرخ تضمینی از کشاورزان تحویل و در انبار مکانیزه شرکت ذخیره کرده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید