Iranian Agriculture News Agency

عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در دستور کار تعاون روستایی قرار دارد

​مدیر تعاون روستایی استان همدان در جلسه هماهنگی راه اندازی غرف موقت و دائم عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و معرفی اپلیکیشن استارت آپ کالارسان گفت: عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در دستور کار تعاون روستایی قرار دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در همدان ، مجید مسلمی راد در این جلسه که با حضور مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری همدان،معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان و سازمان صنعت،معدن و تجارت و  نمایندگان شهرداری همدان و مدیران عامل اتحادیه های تعاون روستایی،تعاونی تولید،مرغداران و دامداران  

برگزار شد ،تاکید کرد: با توجه به توانمندی شرکت های تعاونی و همچنین همدلی و توافق مسولان استان بزودی غرف عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در سطح استان فعال می شود. 

وی راه‌اندازی مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در قالب غرفه های دائم و موقت را در بازاررسانی محصولات کشاورزی مؤثر دانست و از راه‌اندازی فروشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در شهر همدان توسط اتحادیه و شرکت های تعاون روستایی خبر داد.

وی افزود: این غرفه ها به منظور عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و با مشارکت اتحادیه‌های استانی از جمله تعاون روستایی، کشاورزی، دامداران و مرغداران راه اندازی شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید