Iranian Agriculture News Agency

پرداخت تسهیلات بدون سقف جهت تجهیز کشتارگاه های طیور استان همدان

مدیر طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از پرداخت تسهیلات بدون سقف جهت تجهیز کشتارگاه های طیور استان همدان در جهت ارتقا بهداشت و سلامت مردم خبر داد.

پرداخت تسهیلات بدون سقف جهت تجهیز کشتارگاه های طیور استان همدان

به گزارش خبرنگار ایانا در همدان، علیرضا قراگوزلو  با بیان اینکه نقش و جایگاه ویژه کشتارگاه ها از نظر اقتصادی و بهداشتی بسیار حایز اهمیت است اظهار کرد:  مدیریت  طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در راستای رسالت خود در جهت برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر اولین جلسه ساماندهی کمیته کشتارگاه های استان همدان در سال ۹۹ تشکیل شد.

وی افزود: این جلسه با حضور معاونت  های مرتبط سازمان و مدیران کشتارگاه های طیور استان و ریس هیات مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی استان همدان برگزار شد.

مدیر طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره  به اینکه مشکلات کشتارگاه ها در این جلسه مورد بحث و بررسی  قرار گرفت اظهار کرد: با توجه به اینکه مشکل اساسی کشتارگاه ها در این مقطع از زمان جهت بازسازی و نوسازی مشکلات اعتباری بود  توانستیم با هماهنگی های به عمل امده  جهت بهسازی، نوسازی و تجهیز کشتارگاه ها و حتی به عنوان سرمایه در  گردش اعتبارات مورد نیاز  کشتارگاه ها  استان را از دو خط بحث مکانیزه کردن کشتارگاه ها و صنایع تامین اعتبار کنیم.

قراگوزلو با بیان اینکه این فرصت طلایی به کلیه کشتارگاه ها داده می شود ؛ اضافه کرد: عزیزانی که مایل هستند درخواست خود را می توانند بدون هیچ گونه سقفی در جهت افزایش و ارتقا کیفیت گوشت و لاشه مرغ کشتار شده خودشان نسبت به درخواست تامین اعتبار و تسهیلات تا آخر خرداد ماه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه کشتارگاه هایی که تا آخر خردادماه درخواست بدهند ما هیچ گونه مشکلی در راستای تامین اعتبار نخواهیم داشت ؛ گفت: سلامت مردم جامعه و سلامت غذایی برای ما مهم و با اهمیت است که بتوانیم امنیت غذایی مردم را تامین کنیم و این در الویت کاری ما قرار دارد.

مدیر طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه البته ما با تامین اعتبار جهت کشتارگاه های طیورسلامت مردم را تظمین خواهیم کرد  ؛ افزود: امید داریم با این کار حرکتی در راستای تجهیز و بروز شدن کشتارگاه های استان برداریم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید