Iranian Agriculture News Agency

پرداخت یارانه به متقاضیان گلخانه درگزین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: متقاضیان راه‌اندازی گلخانه ۳۰ هکتاری شهرستان درگزین با تکمیل پرونده و ثبت در سامانه می‌توانند از تسهیلات یارانه‌دار استفاده کنند.

پرداخت یارانه به متقاضیان گلخانه درگزین

به گزارش ایانا در همدان، ظاهر پورمجاهد در بازدید از روند اجرای این گلخانه ۳۰ هکتاری که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و فرماندار شهرستان درگزین انجام شد، گفت: دو جلسه برای دریافت سند این گلخانه به کمیسیون لوایح آمده و پیگیری‌هایی در این زمینه صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: شهرستان درگزین در حوزه کشاورزی و گلخانه‌ای روز به روز در حال پیشرفت و تغییر است و ظرفیت خوبی در این حوزه دارد.

وی با بیان این‌که گام‌های خوبی در حذف بوروکراسی اداری و تسهیل در سرمایه‌گذاری در استان برداشته شده، گفت: این بازدیدها سبب می‌شود از نزدیک در جریان مشکلات باشیم و بتوانیم کمک بیش‌تری به طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زا داشته باشیم.

فرماندار شهرستان درگزین نیز گفت: پیشرفت این شهرک  گلخانه‌ای بسیار ضعیف بود، اما پس از پیگیری‌های صورت گرفته از شهریور ماه گذشته مشکل برق و گاز و سند آن حل شد و هم‌اکنون نیز فعالیت‌های عمرانی از جمله تسطیح در برخی از زمین‌ها و شروع ساخت اسکلت برخی از واحدهای گلخانه‌ای کلید خورده است.

علی‌اصغر ناظری‌پور گفت: امسال بستر ایجاد گلخانه‌های شهرستان را تا ۳۵ هکتار دیگر نیز فراهم کرده‌ایم که عقد قرار داد شده و این در حالی است که قبل از سال ۹۸ تنها دو هکتار گلخانه در سطح شهرستان به بهره‌برداری رسیده بود.

وی گفت: شهرک گلخانه‌ای کرفس با فراهم‌شدن بسترهای لازم و فازبندی احداث خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود با ایجاد این گلخانه برای دو هزار و 100 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید