Iranian Agriculture News Agency

جمع آوری ۱۹۷ میلیون‌تومان در طرح کمک مومنانه با همت جهاد کشاورزی استان همدان

مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از اجرای طرح مومنانه در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خبر داد و گفت: در این زمینه از اعتبارات دولتی هزینه نشده است و فقط کمک ها مردمی بوده بطوریکه ۱۹۷ میلیون تومان جمع آوری شد که در بین نیازمندان توزیع شد.

جمع آوری ۱۹۷ میلیون‌تومان در طرح کمک مومنانه با همت جهاد کشاورزی استان همدان

به گزارش خبرنگار ایانا در همدان حجت الاسلام امین رضایی دولت بر فرمایشات مقام معظم رهبری که در نیمه شعبان مبنی بر کمک های مومنانه نسبت به نیازمندان تاکید فرمودند که نسبت به نیازمندان آسیب دیده ازکرونا ویروس به آنها کمک شود، در همین راستا حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان وارد عمل شد و به کمک کانون سنگر سازان، پیشکسوتان جهادی و همکاران در سازمان جهاد کشاورزی کمک قابل توجهی را به نیازمندان کردند.

 وی با بیان اینکه این کمک ها از حقوق همکاران  از ۵ تا ۲۰ درصد حقوق اردیبهشت کسر شده است، اضافه کرد: حساب جدایی برای این منظور در نظر گرفته شده بود که به آن حساب واریزشد و از تشکل های بخش کشاورزی، اتحادیه ها کشاورزی ، کشاورزان عمده و خیرین این مبالغ جمع آوری شد که این جمع آوری مردمی بوده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه در استان همدان و شهرستان های همدان سبد غذایی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد ، خاطر نشان کرد: در ستاد استان نزدیک به ۱۵۰ بسته غذایی به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان ، که این اقلام شامل( برنج، مرغ، رب گوجه فرنگی، پنیر ، خرما و روغن ) بود بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام رضایی دولت اضافه کرد: کمیه ای تشکیل شد و توسط این کمیته عزیران نیازمند شناسایی شدند و بسته های غذایی به آنها تقدیم شد.

وی با بیان اینکه این طرح در طول سال به مناسبت های مختلف انجام می شود، افزود: برنامه ایی برای عید فطر در نظر گرفته شده است که همکاران فطریه را جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید