Iranian Agriculture News Agency

کشاورزان همدانی با ۶ دستگاه سم پاش توربولایتر معابرهمدان را ضدعفونی کردند

کشاورزان همدانی در یک اقدام جهادی وبه صورت خود جوش با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان همدان معابر شهر همدان را ضدعفونی کردنند.

کشاورزان همدانی با ۶ دستگاه سم پاش  توربولایتر معابرهمدان را ضدعفونی کردند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان همدان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان در آیین  عملیات ضدعفونی شهرهمدان  علیه ویروس کرونا با بیان اینکه  اغاز سمپاشی اماکن و معابر پر تردد شهر همدان جهت جلوگیری از شیوع ویرووس کرونا آغاز شده  افزود: این طرح با مشارکت بسیج سپاه پاسداران ،مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان همدان و مساعدت کشاورزان با چندین توربولاینر  پشت تراکتوری از صبح امروز آغاز شده و با صلاحدید مسئولین ذیربط  طی چند روز آینده نیز ادامه خواهد یافت.

حسین فضلی با اشاره به اینکه امروز نیروهای جهاد کشاورزی همچون زمان جنگ 8 سال دفاع مقدس  همکاری خود را در مبارزه با ویروس کرونا را انجام می‌دهند تاکید کرد: انتظار می‌رود مردم نیز در راستای حفظ سلامتی خود و جامعه به توصیه‌های بهداشتی عمل کنند و در خانه بمانند.

وی در خانه ماندن و  پرهیز از مسافرت را امری مهم و تاثیرگذار در این عرصه دانست و بیان کرد: پرهیز از مسافرت از تشکیل زنجیره و چرخه بیماری کرونا جلوگیری می‌کند که همه مردم باید در این عرصه مشارکت کنند. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان در پایان اظهار کرد:  با توجه به شعاع پاشش این نوع سم‌پاش‌ها (15تا 35متر) در صورت تامین محلول ضد عفونی کننده میتوان سطح وسیعی از مناطق آلوده را در مدت زمان کوتاهی گند‌زدایی کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید