Iranian Agriculture News Agency

برگزاری 8 هزار برنامه توسط کمیته روستایی و عشایری همدان

​رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد برگزاری دهه مبارک فجر در استان همدان از برگزاری بیش از 8 هزار برنامه متنوع در سطح روستاهای استان در دهه مبارک فجر خبر داد.

برگزاری 8 هزار برنامه توسط کمیته روستایی و عشایری همدان

حجت الاسلام و المسلیمن امین رضایی دولت در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا افزود: برنامه های بسیار متنوع و پر شور توسط کمیته روستایی و عشایری با مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی استان در حال برگزاری هستند.

وی ادامه داد: برگزاری جشن انقلاب در سطح روستاها، غبارروبی مزار شهداء ، بازدید از خانواده شهداء ، برگزاری نشست های بصیرتی ، برگزاری مسابقات ورزشی و افتتاح پروژه ها در سطح روستاها  از جمله برنامه های در حال برگزاری هستند.

رضائی دولت  ادامه داد: برگزاری مسابقات قرآنی در 12 رشته مختلف شامل 5 رشته برای خواهران و 7 رشته برای برادران در سطح روستاها و عشایر نیز در حال برگزاری است که برگزیدگان به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد برگزاری دهه مبارک فجر در استان همدان گفت: 70روستا در سطح استان همدان آمادگی برگزاری با شکوه راهپیمایی 22 بهمن را دارند.

وی همچنین به تشکیل میز خدمت در سطح روستاهای استان به عنوان یک برنامه ویژه این کمیته اشاره کرد و گفت: این برنامه در راستای حضور مسئولان و پاسخگویی به مردم برنامه ریزی شده و در حال اجرا است.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید