Iranian Agriculture News Agency

فعالیت 22 کارگروه در ستاد برگزار دهه فجر در استان همدان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد برگزاری دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان همدان گفت: 22 کارگروه در ستاد برگزار دهه فجر در استان همدان فعالیت می کنند.

فعالیت 22 کارگروه در ستاد برگزار دهه فجر در استان همدان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان همدان، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان، با بیان اینکه جایی که صحبت از انفجار نور است هم بحث نور پس از تاریکی شب در معنای ظاهری آن و هم به معنای صبح روشن است اما معنی دیگر آن برون‌رفت از تاریکی سیاسی است که انقلاب اسلامی همان صبح روشن است.

وی اضافه کرد: یک ستاد اصلی در استان، ۱۰ ستاد شهرستانی و ۲۲ کارگروه در ستاد برگزاری دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان همدان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: امسال در شرایطی وارد چهل و یکمین سالگرد انقلاب شدیم که نبرد با استکبار رودررو است.

فاضلیان گفت: باید حواسمان باشد که انقلاب متعلق به همه است و به قشر و گروه خاصی اختصاص ندارد و با توجه به فرا رسیدن انتخابات  نباید شخص و فرد خاصی از این ستاد در تبلیغ خود استفاده کنند.

حجت الاسلام رضایی دولت ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و مسئول کمیته روستایی و عشایری نیز  با اشاره به عملکرد موفق کمیته روستایی و عشایری ستاد برگزاری دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان همدان  در سطح کشوری گفت: یکی از ویژگی‌های خوب این ستاد، مردمی بودن آن است ، مردم در روستاهای استان به طور خودجوش به میدان می‌آیند و در برگزاری ویژه برنامه های دهه مبارک فجر مشارکت می کنند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید