Iranian Agriculture News Agency

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای اتحادیه تعاونی تولید روستایی افتتاح شد

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای اتحادیه تعاونی تولید روستایی استان همدان با حضور ربیس سازمان جهاد کشاورزی ،مدیر تعاون روستایی و مدیرکل فنی و حرفه ای استان همدان افتتاح شد.

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای  اتحادیه تعاونی تولید روستایی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان همدان، منصور رضوانی جلال ،رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در مراسم افتتاحیه این آموزشگاه گفت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر کشوری است که در صورت آموزش بهره وری آن افزایش می یابد.

وی افزود: در اقدامی مبتکرانه اتحادیه تعاونی تولید روستایی استان همدان با ورود به عرصه آموزش آکادمیک اقدام به تاسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در رشته های کشاورزی کرد.

وی ادامه داد: آموزش راهی برای انتقال علوم کشاورزی روز به عرصه کشاورزی است که با ورود اتحادیه تعاونی تولید به این بخش نیروی انسانی کارآمدی در زمینه های مختلف و مورد نیاز به بخش کشاورزی استان وارد خواهند شد. 

وی ادامه داد: امسال ۲۸ نفر از بهره برداران و فعالان بخش کشاورزی استان همدان به عنوان نمونه ملی معرفی شدند که این امر بیانگر پیشتازی فعالان بخش کشاورزی استان همدان در کشور است.

مدیر تعاون روستایی استان همدان نیز در این ارتباط گفت: رشته های امور باغبانی، زراعت، گیاهان دارویی و داروهای گیاهی از جمله رشته های کشاورزی هستند که در این آموزشگاه تدریس خواهند شد.

مجید مسلمی راد گفت:هدف اصلی این مرکز آموزشی تربیت نیروی انسانی مورد نیاز بخش کشاورزی در زمینه های مختلف است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید