Iranian Agriculture News Agency

بازدید مدیر کل شیلات هرمزگان از مرکز تکثیر ماهی، بسته بندی و ارسال ماهی شرکت پرورش ماهی در قفس نیکسا

مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه معاون آبزی شیلات هرمزگان، رئیس شیلات شهرستان لنگه و رئیس اداره فنی و مهندسی شیلات هرمزگان از مرکز تکثیر و نرسری ، مرکز بسته بندی و ارسال ماهی شرکت پرورش ماهی در قفس نیکسا بازدید کرد.

بازدید مدیر کل شیلات هرمزگان از مرکز تکثیر ماهی، بسته بندی و ارسال ماهی شرکت پرورش ماهی در قفس نیکسا

به گزارش ایانا و به نقل از سازمان شیلات هرمزگان، مدیر کل شیلات استان هرمزگان در این بازدید  از تلاش های شرکت طرح توسعه نیکسا در راه اندازی چرخه کامل تولید ماهیان دریایی تشکر کرد و گفت: امید است در آینده ایی نزدیک شاهد تحقق صد درصدی این مهم باشیم.

عبدالرسول دریایی همچنین موفقیت این شرکت در بازاریابی و فروش محصولات تولیدی و تجاری سازی آن را زمینه ساز پیشرفت و گسترش بیش از پیش این شرکت خواند و گفت: خوشبختانه آبزیان پرورشی از جمله ماهیان پرورش یافته در قفس از نظر کیفیت و طعم توانسته به خوبی گام در بازار بگذارد .

وی بازار پسندی و کیفیت خوب ماهیان تولید شده در این شرکت را،چراغ راه و دلگرمی برای سایر فعالان عرصه پرورش ماهی دریایی  در قفس و سرمایه گذاران خواند.

دریایی در پایان تصریح کرد: امید است با توجه به راه اندازی مرکز تکثیر و نرسری این شرکت در فصل آینده شاهد تولید بچه ماهی مورد نیاز شرکت مذکور و استان باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید