Iranian Agriculture News Agency

افتتاح ویدئو کنفرانسی مجتمع دامپروری ۵۰۰ راسی شرکت تعاونی پیشتاز دهنگ بستک هرمزگان

مجتمع دامپروری ۵۰۰ راسی شرکت تعاونی پیشتاز دهنگ بستک هرمزگان به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح شد.

افتتاح ویدئو کنفرانسی مجتمع دامپروری ۵۰۰ راسی شرکت تعاونی پیشتاز دهنگ بستک هرمزگان

 به گزارش خبرنگار ایانا از استان هرمزگان، همزمان با آئین افتتاح 286 پروژه بخش تعاون در کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طریق ارتباط ویدئویی، فاز اول مجتمع دامپروری 500 راسی شرکت تعاونی پیشتاز دهنگ بستک هرمزگان نیز با حضور استاندار هرمزگان، معاون توسعه منابع و مدیریت جهادکشاورزی هرمزگان ومدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افتتاح شد.

طهماسب غلامپور معاون توسعه منابع و مدیریت جهادکشاورزی هرمزگان گفت: فاز اول مجتمع دامپروری با 500 راس گاو شیری، دارای ظرفیت تولید سالانه 4000 تن شیر از طریق بهره گیری از بروز ترین دستگاه ها و تجهیزات مکانیزه شیر دوشی را دارد.

به گفته وی، عملیات اجرایی طرح مجتمع دامپروری این تعاونی که بزرگترین مجتمع دامی هرمزگان می باشد در زمینی به مساحت 22 هکتار با سرمایه گذاری250 میلیارد ریال به اجرا درآمده است که 80 میلیارد ریال آن از محل تسهیلات ( 50 میلیارد تسهیلات طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری – 30 میلیارد منابع داخلی بانک کشاورزی) و مابقی نیز توسط اعضا تامین شده است.

معاون توسعه منابع و مدیریت جهادکشاورزی هرمزگان ادامه داد: تمامی زیرساخت های موجود در این مجتمع ظرفیت توسعه دامداری را تا 2000 راس دارا می باشد که در صورت تأمین اعتبار در آینده این مهم نیز قابل تحقق خواهد بود.

گفتنی است؛ زیرساخت اولیه طرح از قبیل حصار کشی، خیابان کشی، برق و چاه آب و ساخت منبع آب و ساخت قرنطینه توسط جهاد کشاورزی از اعتبارات دولتی انجام شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید