Iranian Agriculture News Agency

برگزاری آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی در جهادکشاورزی هرمزگان

آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در جهادکشاورزی هرمزگان ظهر امروز با حضور سردار حبیب‌الله میرزایی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان برگزار شد.

برگزاری آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی در جهادکشاورزی هرمزگان

به گزارش خبرنگار ایانا از استان هرمزگان، آیین گرامیداشت حماسه 9 دی با حضور سردار حبیب‌الله میرزایی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان، حجت الاسلام شرفی نماینده ولی فقیه در سازمان و جمعی از کارمندان در محل نمازخانه سازمان جهادکشاورزی هرمزگان برگزار شد.

سردار حبیب‌الله میرزایی در این آیین اظهار کرد: ۹ دی ماه سال ۸۸ مردم ایران اسلامی چنان عظمتی از خود نشان دادند که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از یکدلی، انسجام، وحدت و همدلی و استقلال ملت شریف ایران خیره ماندند، در واقع روز ۹ دی، روز تجدید بیعت ملت  ایران اسلامی با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و رهبری است.

وی همچنین افزود: 9 دی به فرموده حضرت آقا یوم الله است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان با بیان اینکه فتنه از قتل بالاتر است، ادامه داد: فتنه و بصیرت دو اصطلاحی است که حضرت آقا در آن ایام در فرهنگ جامعه ما وارد کردند.

سردار حبیب‌الله میرزایی همچنین با اشاره به اینکه فتنه می تواند یک نظام حق را به زمین بزند، گفت: حوادث ۸۸ اثرات تخریبگرانه ای داشت، اثرات آن داخل اجتماع بود.

به گفته وی، بصیرت یعنی شناخت حق از باطل در دایره فتنه و در حوادث 88 آنهایی که بصرت نداشتند به گمراهی کشیده شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان با بیان اینکه در حوادث ۸۸ خواص به گمراهی کشیده شدند، افزود: ملت در حوادث 88 نقش خود را به خوبی ایفا کرد ، مردم یکپارچه به صحنه آمدند.

سردار میرزایی ادامه داد: درک سیاسی و بصیرت دینی ملت بسیار بالاتر از خواص است و این یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید