Iranian Agriculture News Agency

دیدار مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با مدیر کل کتابخانه های عمومی

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با مدیر کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه  سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با مدیر کل  کتابخانه های عمومی

به گزارش خبرنگار ایانا از استان هرمزگان، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی حجت الاسلام والمسلمین شرفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان با همراهی حجت الاسلام حمزه ای مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در اداره کل دامپزشکی ، حجت الاسلام مدرسی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز تحقیقات کشاورزی با حجت الاسلام ذاکری مدیر کل کتابخانه های عمومی  استان دیدار و گفتگو نمودند .

شرفی در این دیدار اظهار کرد: تأثیر عمیق کتاب در گسترش فرهنگ جامعه و سرعت بخشیدن به پیشرفت روزافزون آن، انکارناپذیر است و نمی توان توسعه و رشد همه جانبه جامعه را، بدون در نظر گرفتن مطالعه و کتاب مورد بحث و نظر قرار داد.

به گفته وی، کتاب و کتاب خوانی، از مقوله های قابل توجه فرهنگی است که ترویج آن در جامعه ضروری به نظر می رسد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی ادامه داد: صعود به قلّه های بلندآوازه کمال و ارزش های والای انسانی، تنها در صورتی ممکن است که علم و دانش، جایگاه واقعی خود را در میان ما بیابد و تأثیرگذاری عظیم آن در رسیدن به این اهداف برایمان روشن شود. در این صورت، کتاب و مطالعه نیز به عنوان ابزار انتقال علم، جایگاه خویش را به دست خواهد آورد و گرایش جامعه به آن رشد می کند.

گفتنی است؛  حجت الاسلام والمسلمین شرفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان ، حجت الاسلام حمزه ای مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در اداره کل دامپزشکی ، حجت الاسلام مدرسی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز تحقیقات کشاورزی ضمن بازدید از کتابخانه عمومی استان به عضویت آن کتابخانه نیز در آمدند .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید