Iranian Agriculture News Agency

برگزاری نشست بررسی وضعیت فعالیت‌های پژوهشی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و ‌دریای عمان

نشست بررسی وضعیت فعالیتهای پژوهشی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و‌دریای عمان با حضور معاون پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ، رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، معاون پژوهشی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و رئیس پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و‌دریای عمان در سالن اجتماعات این پژوهشکده برگزار شد.

برگزاری نشست بررسی وضعیت فعالیت‌های پژوهشی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و ‌دریای عمان

به گزارش خبرنگار ایانا از هرمزگان، نشست بررسی وضعیت فعالیتهای پژوهشی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و‌دریای عمان با حضور معاون پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ، رئیس موسسه  تحقیقات علوم شیلاتی کشور، معاون پژوهشی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و رئیس پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و‌دریای عمان در سالن اجتماعات این پژوهشکده برگزار شد.

فعالیت های تحقیقاتی و علمی زیربنای توسعه فعالیت های شیلاتی است

مدیر کل شیلات هرمزگان گفت: فعالیت های تحقیقاتی و علمی زیربنای توسعه فعالیت های شیلاتی است.

دکتر عبدالرسول دریایی در این نشست با اشاره به جایگاه ویژه استان در فعالیت های شیلاتی گفت: خوشبختانه شیلات هرمزگان با کسب مقام نخست تولیدات شیلاتی کشور توانسته بالغ بر 25 درصد تولیدات شیلاتی کشور را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: کسب مقام نخست تولیدات شیلاتی کشور توسط استان هرمزگان نشان از ظرفیت های بی بدلیل شیلاتی در این استان دارد که خوشبختانه همواره فعالیت های علمی و پژوهشی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و‌دریای عمان یاری رسان شیلات هرمزگان در این مسیر بوده است.

دریایی تصریح کرد: ایجاد توسعه پایدار نیازمند برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های علمی است که بدون شک پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و‌دریای عمان می تواند نقش مهمی داشته باشد.

مدیر کل شیلات هرمزگان گفت: افق روشن توسعه و پیشرفت بدون شک با پژوهش ، فعالیت علمی و و در کنار آن پیگیری و حمایت میسر خواهد شد و بی شک این مهم  نقشی اثرگذاری بر تحول و شکوفایی بیش از پیش فعالیت های شیلاتی دارد .

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و پارک علم و فناوری استان هرمزگان

به منظور اثر بخش نمودن فعالیت های علمی و پژوهشی در زمینه های مختلف و کمک به توسعه و تجاری سازی فناوری های نوین علوم شیلاتی در استان هرمزگان، تفاهم نامه بین پارک علم و فناوری استان هرمزگان و پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان  منعقد گردید.

گفتنی است؛ این تفاهم نامه همکاری دوجانبه با هدف بهره مندی از امکانات طرفین و توسعه فعالیت های دانش بنیان به امضای دکتر فتی و دکتر مرتضوی رسید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید