Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهادکشاورزی هرمزگان:

ثبت نام متقاضیان مسکن در سامانه

۱۹ و ۲۰ آبان ماه فرصت تکمیل اطلاعات است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهادکشاورزی هرمزگان گفت: در راستای طرح اقدام ملی مسکن و کمک به خانه دار شدن، کارکنان می توانند در روزهای 19 و 20 آبان ماه با مراجعه به درگاه اینترنتیhttp://maskanform.maj.ir به صورت خوداظهار نسبت به تکمیل و بررسی اطلاعات هویتی، پرسنلی و خانواده تحت تکفل خود اقدام کنند.

ثبت نام متقاضیان مسکن در سامانه

به گزارش خبرنگار ایانا از هرمزگان، طهماسب غلام پور با اشاره به اینکه تفاهم نامه احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان، بازنشستگان و کارمندان ایثارگر و خانواده معظم شهدای وزارت جهادکشاورزی با وزارت راه و شهرسازی به امضا رسیده است، اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه که به امضای کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی ومحمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی رسید، ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان و بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی با همکاری دو وزارتخانه راه و شهرسازی و جهادکشاورزی در مدت زمان ۳ ساله احداث خواهد شد.

به گفته وی، این تفاهم نامه در راستای طرح اقدام ملی مسکن و کمک به خانه دار شدن اقشار میان درآمدی و کم درآمدی اجرایی و عملیاتی می شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهادکشاورزی هرمزگان ادامه داد: همکاران سازمان نسبت به تکمیل اطلاعات موردنیاز در سامانه و درگاه اینترنتی به آدرس http://maskanform.maj.ir طبق برنامه زمانبندی که برای استانها درنظر گرفته شده است در روزهای 19 و 20 آبان اقدام نمایند.

غلام پور تصریح کرد: سامانه مذکور تحت وب بوده و کاربران می توانند تمام وقت با مراجعه به درگاه اینترنتی معرفی شده به صورت خوداظهار نسبت به تکمیل و بررسی اطلاعات هویتی، پرسنلی و خانواده تحت تکفل خود اقدام نمایند.

وی همچنین افزود: با توجه به تعداد درخواست کنندگان و کاهش ترافیک و حجم داده های ورودی سامانه ، در مرحله نخست اطلاعات شاغلین در روزهای 19 و 20 آبان ماه و در مرحله دوم اطلاعات همکاران بازنشسته که زمان آن اعلام می شود ثبت و دریافت می گردد.

گفتنی است؛ پشتیبانی طرح در خصوص رفع ابهامات و مشکلات احتمالی ثبت نام متقاضیان در سامانه به عهده مدیر رفاه و پشتیبانی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان می باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید