Iranian Agriculture News Agency

پیام رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان بمناسبت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان طی پیامی ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

پیام رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان بمناسبت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)

 به گزارش خبرنگار ایانا از هرمزگان، علی باقرزاده همائی در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) رابه عموم مردم ایران بویژه مردم هرمزگان و خانواده بزرگ جهادکشاورزی تسلیت گفت.

متن پیام علی باقرزاده رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان به شرح زیر است:

امام‌ خمینی‌(ره)، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است‌ ، نام‌ او پرچم‌ این‌ انقلاب‌، و راه‌ او راه‌ این‌ انقلاب‌، و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب‌ است‌.

امت‌ امام(ره)‌، که‌ از سرچشمه‌ی‌ فیاض‌ آن‌ پیر فرزانه‌ سیراب‌ شده‌ و عزت‌ و کرامت‌ اسلامی‌ و انسانی‌ خود را در آن‌ وجود وارسته جسته‌اند، اکنون‌ شاهد آنند که‌ ملتهای‌ دیگر، حتی‌ ملتهای‌ غیرمسلمان‌، نسخه‌ی‌ تعالیم‌ انقلابی‌ آن‌ قائد عظیم‌ را مایه‌ی‌ نجات‌ خود دانسته‌ و آزادی‌ و عزت‌ خویش‌ را در آن‌ یافته‌اند.

چهاردهم خردادماه، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یک شخصیت برجسته و دوراندیش، از اهمیت فراوانی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و به عنوان روز اندوه وداع با مردی است که نهضتی بی‌نظیر را در عالم پایه افکند و در تاریخ جاودانه مانده است.

حضرت امام خمینی(ره) ارزش‌های اسلامی و ایرانی را در کشور احیا کرد و با رهبری بی‌نظیر خود، مردم این سرزمین را همراه و همدل ساخت و انقلابی بنیان نهاد که پناهگاه و یاور مظلومان جهان باشد.

اینجانب سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تسلیت عرض نموده و  توفیق و عزت همگان را از خداوند سبحان مسالت دارم.

علی باقرزاده همائی – رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان

انتهای پیام/

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید