Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان بمناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان بمناسبت 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

پیام تبریک رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان بمناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

به گزارش خبرنگار ایانا از هرمزگان، علی باقرزاده همائی رییس سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان طی پیامی 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز هست، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات، شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته هست.

روابط عمومی در عصر کنونی، نهادی است برآمده از دل نیاز های جدید جامعه، ارکان کلیدی در مسیر مطلوبیت و کارآمدی سازمان و ابزاری مفید برای برقراری و تسهیل ارتباطات و تعاملات دوسویه شناخته می شود. مجموعه ای مهم و تأثیرگذار در سازمان ها و نهادهای ارائه دهنده خدمت به مردم که پدیده جهانی شدن ارتباطات و اطلاعات در هزاره سوم، شیوه ها و کارکردهای آن را به شدت تحت تأثیر قرار داده است.

امروزه روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری سازمان ها، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد و با اطلاع یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دوسویه سازمان ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار نموده و تعالی می بخشد.

قدر مسلم این‌که، نام‌گذاری این روز خجسته به عنوان روز ارتباطات و روابط‌عمومی، خود مبین اهمیت و جایگاه ارزنده روابط‌عمومی‌ در عرصه آگاهی‌بخشی دوسویه به ارکان تصمیم‌گیر دستگاه‌ها و افکار عمومی است.

در پایان فرصت را غنیمت شمرده و در آستانه ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه معنوی ،حق شناسی و ابراز قدردانی از تلاش‌های جهادگر همکاران شاغل در روابط عمومی‌ سازمان جهادکشاورزی و ادارات تابعه این نهاد، توفیق بیشتر این عزیزان را از خداوند قادر متعال مسألت می‌نمایم.

علی باقرزاده همائی

رییس سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید