Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان مطرح کرد؛

پیش‌بینی جهش تولید گوشت قرمز و مرغ در هرمزگان

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان از پیش بینی جهش تولید در گوشت قرمز ومرغ این استان و تدوین برنامه برنامه عملیاتی در این بخش خبر داد.

پیش‌بینی جهش تولید گوشت قرمز و مرغ در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری ایانا در هرمزگان ، علی باقرزاده همائی با اشاره به تعیین برنامه عملیاتی جهش تولید در سالجاری در بخش تولید پروتئین حیوانی در استان هرمزگان اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله) و تحقق شعار جهش تولید، افزایش تولید گوشت سفید و گوشت قرمز به عنوان یکی از برنامه های عملیاتی جهش تولید این سازمان قرار گرفته است.

وی در خصوص تولید گوشت سفید در استان افزود: افزایش تولید گوشت سفید در تقویم عملیاتی جهش تولید بخش کشاورزی استان قرار گرفته است به‌طوری‌که در حال حاضر هرمزگان با تولید 37 هزار تن گوشت سفید قرار است 4 درصد افزایش را نسبت به سال گذشته داشته باشد.

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان ادامه داد: در حال حاضر 100واحد بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 530 میلیارد ریال در بخش تولید گوشت سفید استان فعالیت دارند.

باقرزاده همچنین در خصوص افزایش تولید گوشت قرمز در تقویم عملیاتی جهش تولید بخش کشاورزی استان ابراز داشت: تولید 10 هزار و 500 تن گوشت قرمز وضعیت موجود این بخش در استان می باشد که بنا است در برنامه عملیاتی جهش تولید پیش رو بخش کشاورزی هرمزگان 5 درصد افزایش را نسبت به سال گذشته داشته باشد.

به گفته وی، در حال حاضر 150واحد بخش خصوصی با اعتباری بالع بر 840 میلیارد ریال  در بخش تولید گوشت قرمز استان فعالیت دارند.

انتهای پیام/

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید