Iranian Agriculture News Agency

در همایش پدافند غیرعامل و از سوی استاندار هرمزگان؛

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان تجلیل شد

​در همایش پدافند غیرعامل ، از رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان به دلیل اینکه نقش موثر و ارزشمندی دراجرای برنامه ها و فعالیت های بسیج کارمندی آن سازمان داشته است، قدردانی شد.

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان تجلیل شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان هرمزگان، در همایش پدافند غیرعامل و مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان فعال و نخبه دستگاه‌های اجرایی استان که صبح امروز با حضور فریدون همتی استاندار هرمزگان، اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) و مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزار شد، از علی باقرزاده همائی رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان تقدیر شد.

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان به دلیل اینکه نقش موثر و ارزشمندی دراجرای برنامه ها و فعالیت های بسیج کارمندی آن سازمان داشته با اهدای لوحی از سوی استاندار هرمزگان و  فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان از وی قدردانی شد که متن لوح به شرح زیر می باشد:

برادر بسیجی جناب آقای مهندس علی باقرزاده همائی

رییس محترم سازمان جهادکشاورزی هرمزگان

سلام علیکم

بسیج شجره طیبه ای است که در سایه آن رویش های فرآیند انقلاب اسلامی پدید آمده و همواره در عرصه های کار و جهاد و شهادت خوش درخشیده است . حضور بسیجیان با نشاط و پرشور در عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و خلق حماسه های جاوید و ماندگار آنان در میدان های مبارزه با استکبار جهانی به ویژه دوران دفاع مقدس گواه بر عشق و علاقه آنان به امام، رهبری و پاسداری برای حفظ نظام، اسلام و انقلاب بوده و خواهد بود.

ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای والا مقام به ویژه 1500 شهید استان هرمزگان ، بدینوسیله از زحمات شایسته جنابعالی که نقش موثر و ارزشمندی دراجرای برنامه ها و فعالیت های بسیج کارمندی آن اداره کل ایفا نموده اید تقدیر و تشکر به عمل می آید . از درگاه خداوند متعال سعادت، دوام و توفیق شما و خانواده محترم را در دفاع از اسلام عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سالی که مزین به نام حمایت از رونق تولید است، تحت رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت می نماییم.

فریدون همتی – استاندار هرمزگان

سرتیپ دوم پاسدار اباذرسالاری- فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان

انتهای پیام/

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید