Iranian Agriculture News Agency

مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی مقررات اداری و استخدامی با رویکرد آشنایی با ضوابط انضباط اداری

کارگاه آموزشی مقررات اداری و استخدامی با رویکرد آشنایی با ضوابط انضباط اداری هم اکنون جهاد کشاورزی سیریک برگزار گردید.

برگزاری کارگاه آموزشی مقررات اداری و استخدامی با رویکرد آشنایی با ضوابط انضباط اداری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان هرمزگان؛ جامعی گفت: این دوره به منظور افزایش آگاهی مسئولین امور اداری شهرستان برگزار شد.

جامعی افزود: این جلسه از این بعد دارای اهمیت است که به نوعی همکاران با حق و حقوق اداری خود آشنا می شوند. یکی از چالش های مهمی که در سازمان شاید وجود داشته باشد و همه دستگاه های اجرایی با آن درگیر هستند عدم آشنایی همکاران با حقوق خود در یک مجموعه هستند؛ لذا این کارگاه به منظور آگاهی بخشی به همکاران در خصوص حقوق اولیه خود در محیط اداری برگزار گردید.

وی بیان کرد: واحد امور اداری کوشش می‌نماید تا در جهت کسب رضایت کارکنان و تأمین هدف‌های سازمانی گام برداشته و مسؤولیت جمع‌آوری اطلاعات و برنامه‌ریزی در زمینه‌های پرسنلی و اداری کارکنان ، انتخاب و استفاده دقیق از آزمون‌های انتخابی به منظور شناسایی کسانی که توان مشارکت و همکاری را دارند، ارتباطات به منظور اطمینان یافتن از فرآیندهای دو طرفه‌ای که همه افراد را مطلع می‌سازد، ارتباطات جامع و گسترده و مکرر با کارکنان، استفاده از طرح‌های تشویقی، ایجاد رویه‌های مناسب رسیدگی به شکایت، انجام پرداخت متناسب با عملکرد، جذب و حفظ کارکنان ماهر، نهادینه کردن رویکردهای جدید، کارمندیابی، انتخاب و ارتقا و همچنین برنامه‌ریزی در راستای توزیع مناسب نیروی انسانی در واحدهای مورد نیاز و اجرای فرآیند مربوط به آموزش آنان را بر عهده دارد.

جامعی افزود: در هر سازمانی مهمترین فعالیت ها بر دوش امور اداری است و مدیریت و مسئولیت در این بخش یک خدمت است.

وی بیان داشت:در این کارگاه های شهرستانی ضمن آموزش های اداری و بررسی مسائل  و مشکلات مطرح شده توسط همکاران وپاسخگویی حضوری سایر ضوابط انضباطی و موضوعات مرتبط با تخلفات اداری و همچنین آموزش کاربردی  نحوه استفاده از سیستم های حضور و غیاب تحت وب که قابلیت کنترل ورود و خروج کارکنان و گزارش گیری های لازم در ستاد استان نیز میباشد آموزش داده شد‌.

این مقام مسئول افزود: با الکترونیکی نمودن خدمات نظم و انضباط اداری اوراق کاغذی از قبیل برگ های مرخصی ساعتی و روزانه  و همچنین  ماموریت های ساعتی و روزانه به تدریج حذف خواهد شد.ومصرف کاغذ حذف واز منابع موجود استفاده بهینه خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید