Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان:

ساماندهی پیمانکاران، مشاوران و اجرا کننده‌های طرح‌های آبیاری تحت فشار

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان در دیدار مشترک با مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی هرمزگان بر لزوم ساماندهی پیمانکاران، مشاوران و اجرا کننده های طرح های آبیاری تحت فشار با انعقاد تفاهم نامه ای مشترک تاکید کرد.

ساماندهی پیمانکاران، مشاوران و اجرا کننده‌های طرح‌های آبیاری تحت فشار

به گزارش خبرنگار ایانا در استان هرمزگان، حمیدرضا نصیری اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان با انعقاد تفاهم نامه ای مشترک با سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان قرار است ساماندهی پیمانکاران، مشاوران و اجرا کننده های طرح های آبیاری تحت فشار را انجام دهد.

وی افزود: براساس اصل 44 ، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان در نظردارد در جهت تسریع، تسهیل و استفاده از نیروهای متخصص و کاردان مجموعه آب و خاک سازمان جهادکشاورزی نسبت به ساماندهی پیمانکاران، مشاوران و اجرا کننده های طرح های آبیاری تحت فشار اقدام نماید.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان با اشاره به استفاده از فارغ التحصیلان جویای کار جهت اشتغالزایی ابراز داشت: از مشاور رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و مسوول سامانه های ارجاع کار جهت حضور در استان برای آموزش نیروها دعوت شده تا بعداز ابلاغ تفاهم نامه به افرادجویای کار در استان آموزش های لازم داده شود که انشالله شاهد اشتغال افراد جویای کار بیشتری باشیم.

نصیری در پایان خاطرنشان ساخت: کلاسهای آموزشی نیز برای متقاضیان و فارغ التحصیلانی که جویای طراحی، اجرا و نظارت بوده با هماهنگی مدیریت آب و خاک به عنوان سیاستگذار بخش آب و خاک استان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید