Iranian Agriculture News Agency

جذب سرمایه گذاری‌های جدید در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی

در نشست بررسی راه‌هایی توسعه بخش کشاورزی شهرستان حاجی آباد که با حضور حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، علی باقرزاده همایی رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان ، جهانگیری فرماندار حاجی آباد برگزار شد، بر جذب سرمایه گذاری های جدید و بهره گیری از تسهیلات اشتغالزایی تاکید شد.

جذب سرمایه گذاری‌های جدید در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان هرمزگان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در این نشست اظهار کرد: برنامه‌های توسعه بخش کشاورزی شهرستان حاجی‌آباد با هماهنگی و هم‌افزایی مجموعه فرمانداری و سازمان جهاد کشاورزی با همکاری مردم پیگیری و دنبال شود.

حیدری افزود: شهرستان حاجی آباد ظرفیت های بسیاری در زمینه تولید محصولات کشاورزی به ویژه صیفی، باغی و نخیلات برخوردار است که نیازمند برنامه ریزی برای شکوفایی هرچه بیشتر این پتانسیل‌هاست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر جذب سرمایه گذاری های جدید و بهره گیری از تسهیلات اشتغالزایی بیان داشت:  جذب سرمایه گذاری های جدید و بهره گیری از تسهیلات اشتغالزایی برای توسعه بخش های مختلف کشاورزی شهرستان حاجی آباد نظیر ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری مرتبط با بخش کشاورزی، توسعه نخیلات و ایجاد گلخانه های تولید محصولات کشاورزی می تواند کمک شایانی به توسعه این شهرستان و ایجاد فرصت های جدید شغلی کند.

حیدری در پایان خاطرنشان ساخت: استانداری هرمزگان در کنار سایر دستگاه های اجرایی ذیربط حامی توسعه بخش کشاورزی شهرستان حاجی آباد است و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید