Iranian Agriculture News Agency

در اولین نشست کارگروه تخصصی توسعه پرورش ماهی در قفس عنوان شد؛

لزوم مشارکت جامعه صیادی در توسعه طرح پرورش ماهی در قفس

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان از برگزاری اولین نشست کارگروه تخصصی توسعه پرورش ماهیان دریایی ( پرورش ماهی در قفس) در این استان خبر داد.

لزوم مشارکت جامعه صیادی در توسعه طرح پرورش ماهی در قفس

به گزارش خبرنگار ایانا از هرمزگان، حمیدرضا نصیری اظهار کرد: اولین جلسه کارگروه توسعه پرورش ماهیان دریایی (پرورش ماهی در قفس) در راستای ایفای وظایف سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان به منظور آموزش و نظارت تخصصی بر واحدهای پرورش ماهی در دریا برگزار شد.

وی افزود: ایجاد زمینه برای ارتباط  نزدیک با نخبگان، صاحب نظران و کارشناسان سازمان های دولتی مرتبط ، دانشگاه ها ، مراکز پژوهشی و تحقیقاتی، کارشناسان بخش خصوصی و تشکل های تخصصی مردم نهاد و همچنین بهره گیری از دیدگاههای تخصصی برای تشریح، تبیین و حل مسایل و مشکلات، توسعه و شناسایی مزیت ها، اولویت ها و آینده نگری در خصوص توسعه پرورش ماهیان دریایی ( پرورش ماهی در قفس) از اهم اولویت های مهم برگزاری این کارگاه تخصصی بود.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان همچنین در ادامه بهره گیری از ظرفیت های منطقه ای ، ملی و ایجاد هماهنگی میان نهاد های استانی تصمیم گیر و سیاست گذار با بهره برداران این بخش را از دیگر اهداف برگزاری این کارگروه دانست و افزود:  اولین نشست کارگروه تخصصی به عنوان اطاق فکر توسعه پرورش ماهیان دریایی ( پرورش ماهی در قفس) با محوریت و ابتکار سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان می باشد.

نصیری در پایان با اشاره به اهمیت مشارکت جامعه صیادی در توسعه طرح پرورش ماهی در قفس خاطرنشان کرد: شورای مشورتی تخصصی در حضور استاندار هرمزگان نظرات خود را برای توسعه متوازن طرح پرورش ماهی در قفس تشریح خواهند کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید