Iranian Agriculture News Agency

امدادرسانی مستمر قرارگاه امنیت غذایی سازمان جهاد کشاورزی در مناطق زلزله زده هرمزگان

در اولین ساعات پس از وقوع زمین لرزه بامداد یازدهم تیرماه در غرب هرمزگان ، سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان جلسه ای اضطراری با حضور رییس، معاونین و جمعی از مدیران این سازمان تشکیل و به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

امدادرسانی مستمر قرارگاه امنیت غذایی سازمان جهاد کشاورزی در مناطق زلزله زده هرمزگان

به گزارش خبرنگار ایانا در هرمزگان، عباس مویدی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان  و رییس قرارگاه امنیت غذایی استان با حضور در مناطق آسیب دیده ، ضمن تاکید بر تسریع امدادرسانی و همکاری و هماهنگی بین بخشی در دستگاههای تابعه و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها  تاکید کرد.

وی درباره امدادرسانی به مناطق زلزله زده این استان، گفت: در اولین ساعات روز شنبه کمک های اهدایی قرارگاه امنیت غذایی در ستاد سازمان جهاد کشاورزی استان شامل بیش24هزار و 186بسته انواع کالاهای اساسی و ضروری شامل آب معدنی ، روغن، تخم مرغ، تره بار، کنسرو مواد غذایی و همچنین  600کیسه آرد، مواد بهداشتی و شوینده و .... تهیه و به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن تاکید بر امدادرسانی وتامین مایحتاج ضروری مردم حادثه دیده اظهار کرد: نیروهای جهادی این سازمان همگام و همراه با سایر تیم های عملیاتی تا زمانیکه لازم باشد درکنار مردم آسیب دیده خواهند بود.

وی با بیان اینکه ارسال محموله های غذایی و اهدایی همچنان ادامه دارد، افزود: در اولین ساعات پس از زلزله 24هزار بسته انواع کالاهای اساسی و مواد غذایی و بهداشتی تهیه و ارسال شده؛ همچنین پنج تن برنج نیز توسط حوزه نمایندگی ولی فقیه دراین سازمان به مناطق زلزله شده اهدا  شده است.

ارسال کمک های اهدایی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها

مویدی با بیان اینکه امدادرسانی و ارسال کمک های اهدایی قرارگاه امنیت غذایی بطور مستمر ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: علاوه بر ارسال کمک های ارسالی ستاد این سازمان، همزمان امدادرسانی و ارسال کمک‌های اهدایی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانهای بندرلنگه، پارسیان، قشم، بستک نیز شامل 6 تن بسته های موادغذایی وانواع کالاهای ضروری و بهداشتی، آب معدنی، تهیه و پخت بیش از 7هزار نان و تامین 2 تن آرد و تحویل به کمیته امداد انجام شده است.

وی ادامه داد: کمک های اهدایی قرارگاه امنیت غذایی شهرستانهای میناب و رودان نیز شامل 6 تن بسته های معیشتی و ضروری  نیز روز دوشنبه سیزدهم تیرماه به منطقه ارسال شده و همچنین با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی نیز 2 تن برنج تهیه و به این مناطق ارسال شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید