Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جنگل‌ها در متن یک پیام احساسی و محبت‌آمیز به مناسبت روز جنگلبان عنوان کرد:

با افتخار، من هم یک جنگلبانم

شما دلیل استواری منابع طبیعی کشور هستید و به مانند درختان بلوط که این روزها نماد ایستادگی‌ و غرور …

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به مناسبت روز جنگلبان پیام محبت‌آمیزی خطاب به محافظان منابع‌طبیعی کشورمان صادر کرد.

با افتخار، من هم یک جنگلبانم

 

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به مناسبت ۳۱ جولای (World Ranger Day)روز جهانی جنگلبان پیام محبت‌آمیزی خطاب به محافظان منابع‌طبیعی کشورمان صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

به نام خالق هستی

در نقطه‌ای ایستاده‌ام که بیش از پیش

می‌شنوم

می‌بینم

و

می‌‌دانم نیروهای حفاظت درگستره ی طبیعت زیبای کشور، شجاعانه و با جسارت سینه سپر می‌کنند و برای حفظ جای جای خاک سرزمین ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

می‌دانم که جنگلبانان، با دیدن سرخی آتش، فراموش می‌کنند چه چیزی در جلوی آنان است و تاب سوختن برگی از درختان میهن را ندارند و خود را به دل آتش می‌زنند.

خوب می‌دانم جنگلبانان در این نقطه از تاریخ، چه شرایط اجتماعی و اقتصادی را تحمل می‌کنند و با این شرایط، هیچ‌گاه برای حفظ میهن اسلامی ایران تعلل نکردند.

خوب می‌دانم که چه سروهائی که برای منابع طبیعی کشور، جان خود را فدا کردند و خوب می‌دانم که در کنار نیرو‌های حفاظتی سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری کشور، نیروهای مردمی هم ایستاده‌اند و در زمان بحران، قدم به قدم جلو می‌آیند و لحظه‌ای تردید نمی‌کنند.

من خوب می‌دانم و این دانستن رشادت‌های شما، نور و شعفی در من ایجاد می‌کند تا بیش از گذشته برای حفظ منزلت جایگاه شما تلاش کنم.
 

3280c5b4ad17456

شما دلیل استواری منابع طبیعی کشور هستید و به مانند درختان بلوط که این روزها نماد ایستادگی‌ و غرور  هستند، نفس می‌دهید به این سرزمین.

من نیک می‌دانم که با تاکیدات مقامات عالی کشور و در صدر آنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  بر پاسداری از منابع طبیعی کشورمان، همه ما جنگلبانان، متحد و یکپارچه، اقتدار حفاظتی سازمان را روز به روز تقویت می‌کنیم و دوشادوش هم این امانت الهی را به فرزندانمان می‌سپاریم.

من خوب می‌دانم و در این لحظه و در این روز مقدس که بنام و به جان شما رقم خورده است، بعنوان برادر کوچک شما در پیشگاه خداوند و در حضور آگاه شهیدان راه حق و جاننثاران منابع‌طبیعی و زیست‌بوم وطن، قسم می‌خورم تا برای حفظ جایگاه واقعی شما و تبلور نام جنگلبان تلاش کنم.

با افتخار، من هم یک جنگلبانم

مسعود منصور

معاون وزیر جهاد کشاورزی و 

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور

×××

گفتنی است از سال ۱۳۹۶ همزمان با ۳۱ جولای (World Ranger Day) مراسمی در سراسر کشور به منظور پاسداشت تلاش‌های جنگلبانان کشورمان که در خط مقدم حفاظت از منابع طبیعی تلاش می کنند، برگزار می شود. امسال به دلیل شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا این مراسم در انتهای مردادماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید