Iranian Agriculture News Agency

با حضور "منصور" و "رحمان‌زاده"انجام شد؛

نامگذاری یک بلوار در تهران بنام «جنگلبان»

صبح امروز پنج‌شنبه بیست و چهارم تیرماه با حضور مسعود منصور رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و مرتضی رحمان‌زاده شهردار منطقه 22 تهران، آرش میلانی رییس کمیته محیط زیست و عضو شورای شهر تهران و تعدادی از مدیران منابع‌طبیعی و شهرداری، یک بلوار در منطقه 22 بنام جنگلبان نامگذاری شد.

نامگذاری یک بلوار در تهران بنام «جنگلبان»

به گزارش ایانا از سازمان جنگل‌ها، مسعود منصور در آیین نامگذاری بلوار جنگلبان با گرامیداشت یاد و خاطره جنگلبانان که جانشان را برای حفاظت از منابع طبیعی از دست داده اند گفت: نامگذاری بلوار جنگلبان به خاطر یک عمر ایثار و فداکاری و هویت بخشی به جنگلبانان کشور در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی انجام شده است.

او افزود: طبیعت بر گردن ما حق دارد و نامگذاری یک خیابان بنام جنگلبان در واقع حرمت نهادن و فرهنگ سازی برای حفاظت از طبیعت است.

رییس سازمان جنگل‌ها همچنین خاطرنشان کرد: خوشبختانه نامگذاری میدان و یا خیابانی بنام جنگلبان اکنون در سراسر کشور گسترش و تعمیم پیدا کرده و هر ماه در یک شهر این نامگذاری توسط شهردار و مدیران منابع طبیعی انجام می‌شود.

مسعود منصور در ادامه با بیان اینکه شهردار منطقه 22 همواره حامی طبیعت و فضای سبز شهری است به ایجاد نخستین پارک آبخیز در این منطقه از تهران اشاره کرد و گفت: این پارک در سطح 592 هکتار در منطقه 22 ایجاد می شود و می تواند علاوه بر جلوگیری از فرسایش خاک و سیل، تفرجگاه خوبی برای مردم تهران محسوب شود.

بر اساس این گزارش، در پایان مراسم رونمایی از بلوار جنگلبان، مدیر کل منابع طبیعی استان تهران و شهردار منطقه 22 برای احداث پارک آبخیز شمشاد تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کرده اند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید