Iranian Agriculture News Agency

مویدی:

احصاء تجربه‌های موفق در کمیته تدوین سند بهره‌وری آب

رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی گفت: احصاء تجربه‌های موفق داخل و خارج از کشور از مواردی است که در کمیته تدوین سند بهره‌وری آب در حوزه‌ آموزشی و ترویج در حال انجام است.

احصاء تجربه‌های موفق در کمیته تدوین سند بهره‌وری آب

به گزارش خبرنگار ایانا، علی اکبر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، در جلسه وبیناری که بهمنظور تبیین ابعاد آموزشی و ترویجی سند بهره وری آب بخش کشاورزی برگزار شد، ضمن تشریح برنامه ملی آموزش بهره‌وری آب و ضرورت تبیین ادبیات و مفاهیم آن برای بخش‌های مختلف جامعه هدف، گفت: موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برای اجرایی شدن این برنامه در فضای مجازی با توجه به شرایط کرونایی، آمادگی دارد.

وی افزود: از ظرفیت‌های مربوط به برنامه تلویزیونی رویش و برنامه رادیویی گفتگو نیز برای پرداختن به این موضوع مهم استفاده خواهد شد.

به گفته معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، احصاء تجربه‌های موفق داخل و خارج از کشور را از اهم مواردی خواند که در کمیته تدوین سند بهره وری آب در حوزه‌ی آموزشی و ترویج در حال انجام است.

مویدی یادآور شد: چندین تجربه موفق خارج از کشور توسط پژوهشگر مروجان ارشد احصا شده  و فاصله کشور ما تا آن کشورها، چالش‌ها، راهکارها و پیشنهادهایی برای به حداقل رساندن این فاصله‌ها ارائه شده است که در جلسات بعدی به آنها پرداخته خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید