Iranian Agriculture News Agency

سرپرست سازمان جنگل ها اعلام کرد:

تشدید اقدامات حفاظتی از اراضی ملی در ایام نوروز

سرپرست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از تشدید اقدامات حفاظتی در صیانت از اراضی ملی بویژه جنگل ها و مراتع در چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی خبر داد.

تشدید اقدامات حفاظتی از اراضی ملی در ایام نوروز

به گزارش ایانا، خسرو شهبازی در نامه ای به ادارات کل منابع طبیعی سراسر کشور ضمن قدردانی از زحمات و تلاش همکاران منابع طبیعی از آنان خواست با حفظ آمادگی لازم و رعایت توصیه بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا به اقدامات حفاظتی در عرصه های منابع طبیعی شدت ببخشند.

شهبازی با تاکید بر اینکه افرد سودجو و فرصت طلب در ایام تعطیلات اقدام به تخریب و تصرف اراضی ملی و قاچاق چوب می کنند خواستار افزایش گشت و مراقبت و حضور مستمر و به موقع  نیروهای حفاظتی در عرصه های منابع طبیعی شد.

وی همچنین از نیروهای حفاظتی و جنگلبانان خواست با لباس فرم سازمانی و ظاهری آراسته درحوزه ماموریتی خود انجام وظیفه کرده و با نهایت احترام با مردم و مسافرین برخورد نمایند.

سرپرست سازمان جنگل ها همچنین در این نامه تاکید کرد: نیروهای گشت و مراقبت منابع طبیعی در چهارشنبه سوری و روز سیزده نوروز با حضور در گلوگاه ها و محل هایی که احتمال بروز حریق وجود دارد، با افرادی که به درختان و جنگل ها صدمه می زنند با همکاری و هماهنگی نیروی انتظامی برخورد قانونی نمایند.

وی در خاتمه با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی در طول سال و ایام نوروز تعطیل پذیر نیست از ادارات منابع طبیعی استان ها خواست در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات کسب شده و وقایع مهم مربوط به منابع طبیعی را سریعاً در اختیار حوزه ریاست سازمان جنگل ها قرار دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید