Iranian Agriculture News Agency

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی:

پروژه های عمرانی طرح شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور سریع‌تر تکمیل شود

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بر تکمیل سریع‌تر پروژه های عمرانی طرح شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور، تاکید کرد.

پروژه های عمرانی طرح شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور سریع‌تر تکمیل شود

به گزارش ایانا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مهندس عباس کشاورز در نشست با روسای سازمان جهاد کشاورزی استان های ایلام، کرمانشاه، اردبیل و آذربایجان شرقی و مجریان پروژه های عمرانی طرح شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور، تصریح کرد: با توجه به اهمیت اجرای شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور در توسعه کشاورزی این مناطق، ضرورت دارد نسبت به اولویت بندی و استفاده حداکثری از ظرفیت های استان برای اجرای سریعتر پروژه ها اقدام شود.

وی با تاکید بر این که باید به مسائل اجتماعی اجرای این طرح ها نیز توجه خاص داشت، اظهار کرد: اجرای کامل طرح شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور، نقش موثری در افزایش تولید و اشتغال در این مناطق خواهد داشت.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: سیاست دولت عدم تمرکز است و هر کجا که استان ها بیشتر درگیر پروژه های ملی شده‌اند، کار موفق تری انجام شده است.

کشاورز با بیان این که اجرای طرح های بزرگ نیازمند پیش بینی طرح های جامع توسعه و همه جانبه است، یادآور شد: با اجرای کامل این طرح ها حدود ۲۰ هزار هکتار گلخانه ایجاد خواهد شد که بیش از میزان حجم فعلی گلخانه های کشور خواهد بود.

در این نشست، روسای سازمان جهاد کشاورزی استان های ایلام، کرمانشاه، اردبیل و آذربایجان شرقی و مجریان طرح شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور، گزارشی از آخرین اقدامات و مسائل و مشکلات و راهکارهایی برای تسریع در تکمیل طرح های عمرانی را بیان کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید