Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جنگل ها:

پویش "من هم یک جنگلبانم" به پویش ملی تبدیل شود

رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، ادامه حیات نسل های آینده را وابسته به حفظ و حراست از منابع طبیعی دانست و گفت: پویش "من هم یک جنگلبانم" باید به پویش همه ملت ایران تبدیل شود.

پویش "من هم یک جنگلبانم" به پویش ملی تبدیل شود

به گزارش خبرنگار ایانا، خلیل آقایی در سومین جشنواره ملی روز جنگلبان که بعدازظهر امروز در سازمان جنگلها، مزاتع و آبخیزداری کشور برگزار شد، اظهار کرد: روز جنگلبان روزی است که خدمات ما به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد قبول درگاه احدیت، مردم و مسوولان به ویژه مقام معظم رهبری قرار بگیرد.

وی با تشکر از حمایت های همه جانبه مقام معظم رهبری از منابع طبیعی، خاطرنشان کرد: دولت و مجلس محترم در بحث منابع طبیعی و آبخیزداری حمایت های اساسی به عمل آوردند.

رییس سازمان جنگلها، مراتع و آخیزداری کشور با اذعان به وجود برخی کمبودها و کاستی ها در بحث حمایت از منابع طبیعی و جنگلها، گفت: باید بپذیریم که هنوز در ابتدای راهی که شروع کردیم، قرار داریم اما تلاش می کنیم که بخشی از کمبودها را مرتفع نماییم.

آقایی، فراهم شدن مقدمات جذب 544 نفر در ادارات سازمان جنگلها را یکی از اقدامات صورت گرفته دانست و خاطرنشان کرد: امیدوارم به زودی شرایطی فراهم شود که یگان حفاظت را در تشکیلات سازمان در سراسر کشور داشته باشیم.

وی با اشاره به پویش "من هم یک جنگلبانم"، گفت: این پویش باید به پویش همه ملت ایران تبدیل شود و آحاد ملت به آن بپیوندند.

رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری در ادامه تاکید کرد: منابع طبیعی به نسل آینده و فرزندان ما تعلق دارد و ادامه حیات فرزندان ما وابسته به حفظ و حراست از این عرصه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار امیدواری کرد که لایحه حمایت از محیط بانان و جنگلبانان هرچه زودتر به تصویب نهایی مجلس برسد.

گفتنی است در این مراسم از 33 جنگلبان نمونه و 15 جنگلبان افتخاری از سراسر کشور تقدیر شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید