Iranian Agriculture News Agency

امضای تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین سازمان منابع طبیعی کشور و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح

با توجه به زمینه‌های مشترک همکاری و سوابق فعالیت‌های مطالعاتی و اجرایی در حوزه دو سازمان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان منابع طبیعی کشور و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در محل سازمان منابع طبیعی به امضا رسید.

امضای تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین سازمان منابع طبیعی کشور و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح
به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان منابع طبیعی، این تفاهم‌نامه که موضوع آن در خصوص توسعه همکاری و تعاملات اجرایی، علمی، آموزشی، نوآوری و پژوهشی در راستای بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های اطلاعاتی و سرمایه انسانی است در دو نسخه به امضای مجید فخری معاون وزیر دفاع و رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و عباسعلی نوبخت معاون وزیر جهاد کشاورزی و سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور رسید.

به اشتراک‌گذاری منابع علمی، پژوهشی، آموزشی، ترویجی و اجرایی در زمینه‌های مشترک، بهره‌برداری از امکانات طرفین از قبیل سامانه، توان فکری، تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه‌ای و داده‌های قابل استفاده در پژوهش و تحقیق و فعالیت‌های نوآورانه مطابق با ضوابط از جمله مواردی است که در این تفاهم‌نامه همکاری گنجانده شده است.

بر اساس این گزارش، رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و مدیران همراه پایان بخش امضای تفاهم‌نامه همکاری از مرکز پایش مخاطرات منابع طبیعی بازدید کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید