Iranian Agriculture News Agency

ناصری نیکو خبر داد:

اجرای 72 مورد رفع تصرف از اراضی ملی استان تهران در گشت های نوروزی

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان تهران از اجرای 72 مورد رفع تصرف در اراضی ملی استان تهران به مساحت 77700 متر توسط گشت های نوروزی یگان های حفاظت خبر داد

اجرای 72 مورد رفع تصرف از اراضی ملی استان تهران در گشت های نوروزی

به گزارش ایانا و به نقل از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران؛ سرهنگ احمد ناصری نیکو فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: از ابتدا سال 1401 تا روز 13 فروردین ماه 1401؛ 72 مورد رفع تصرف  به مساحت 77700 متر در اراضی ملی استان تهران با همت و تلاش بی وقفه نیروهای  زحمت کش یگان های حفاظت ادارات منابع طبیعی شهرستانهای استان تهران انجام پذیرفت.

وی متذکر شد: متاسفانه در ایام نوروز افراد فرصت طلب و سودجو با تصور اینکه در این ایام نظارت دقیقی وجود ندارد و اکثریت ادارات و ارگان‌ها تعطیل هستند، از موقعیت پیش آمده نهایت سوء استفاده را کرده و نسبت به تصرف اراضی ملی، تخریب منابع طبیعی و تغییر کاربری‌ها اقدام می‌کنند.

احمد ناصری نیکو افزود: باتوجه به اینکه  برخی افراد فرصت ‌طلب و سودجو جهت تصرف اراضی ملی و دولتی و تجاوز به منابع طبیعی در ایام نوروز اقداماتی داشتند، گشت های نوروزی یگان حفاظت استان و شهرستان ها  با تمام قوا و به  صورت 24 ساعته درمنطقه حضور داشته و با این افراد یه صورت قانونی برخورد گردید. 

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از دست اندازی به اراضی ملی، منابع طبیعی، تعرض به انفال و... این گشت ها نه تنها در ایام  تعطیلات نوروزی  بلکه در تمامی طول سال جاری به صورت  مدام فعال خواهند یود.

ناصری در پایان گفت:  از شهروندان عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف به اراضی ملی فوراً مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ و سامانه ۱۳۹  به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید