Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان امور اراضی کشور

وزیر جهاد کشاورزی در پیامی، هفتم بهمن ماه، سالروز تاسیس سازمان امور اراضی کشور را به تمام مدیران، کارشناسان، متخصصان و کارکنان این سازمان در سراسر کشور تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان امور اراضی کشور

به گزارش ایانا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی،  متن پیام سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

مدیریت زمین و صیانت از اراضی کشاورزی مسئله مهم و ملی در کشور است که باعث پایداری در چرخه تولید و امنیت غذایی کشور می‌شود و یک ضرورت بوده و ضامن امنیت دفاعی و امنیت منطقه‌ای ایران خواهد بود.

توجه به سنددار شدن اراضی و ایجاد مالکیت برای کشاورزان یک موضوع مهم و یکی از ارکان اصلی و وظایف اصلی وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم است، سند دار شدن اراضی کشاورزان باعث افزایش تولید و بهره‌وری، افزایش راندمان آب، ایجاد اشتغال پایدار، مهاجرت معکوس و تثبیت جمعیت در روستاها خواهد شد؛ بنابراین کشاورزی پایدار و تولید محصول با کیفیت را رقم خواهد زد.

بی شک تحقق سیاست های دولت مردمی آیت الله دکتر رئیسی برای حفظ، یکپارچگی، توسعه و ساماندهی اراضی کشاورزی مرهون اقدامات دلسوزانه، جهادی و تعهد تک‌تک متخصصان امور اراضی در کل کشور است.

هفتم بهمن ماه سالروز تاسیس سازمان امور اراضی و قرار گرفتن در آستانه دهه مبارکه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی را به تمامی شاغلین در امور اراضی در سراسر کشور تبریک عرض می نمایم.

سید جواد ساداتی نژاد

وزیر جهاد کشاورزی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید