Iranian Agriculture News Agency

طرح یکپارچه‌سازی اطلاعات کشاورزی در استان مرکزی اجرا می‌شود

، مدیر ترویج کشاورزی استان مرکزی گفت: همگام با سراسر کشور، طرح یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی در استان مرکزی انجام می‌شود

طرح یکپارچه‌سازی اطلاعات کشاورزی در استان مرکزی اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان مرکزی ، مدیر ترویج کشاورزی استان مرکزی گفت: همگام با سراسر کشور، طرح یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی در استان مرکزی انجام می‌شود.

پور متین، با اشاره به طرح یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی اظهار کرد: این طرح، یکی از اهداف دولت الکترونیک و از مهمترین طرح های راهبردی وزارت جهاد کشاورزی است.

مدیر ترویج کشاورزی استان مرکزی افزود: شورای راهبردی طرح در سطح ستاد وزارتخانه، سازمان و شهرستان های تابعه زیر نظر مجری محترم طرح تشکیل شده و شروع به کار کرده است.

وی تصریح کرد:تبیین ضرورت مساله و اهداف و وظایف هر یک از بخش ها در جلسات جداگانه ای برای همه مجریان و مدیران طرح تبیین و جلسات آموزشی نیز ویژه مجریان طرح که مروجان مسئول پهنه‌اند انجام شده است.

پور متین بیان کرد: همچنین از نظر سازماندهی، اعضای شورای راهبری به ریاست رئیس محترم سازمان، معاون توسعه منابع، معاون برنامه ریزی، مدیر امور اراضی، مدیر حوزه ریاست سازمان، مدیر ترویج و رئیس روابط عمومی هستند و پشتیبانی فنی و نرم افزاری توسط مدیریت هماهنگی ترویج و پشتیبانی سخت افزاری طرح توسط اداره آمار و فناوری اطلاعات انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیر پروژه در سطح شهرستان همان مدیر جهاد کشاورزی و مسئولین مراکز جهاد کشاورزی هماهنگ کننده طرح و مروجین مسئول پهنه مجریان طرح هستند، ضمن اینکه پیشرفت فیزیکی طرح به صورت روزانه از سطح ستاد وزارتخانه و استان مرتب رصد و به مجری کشوری و ریاست سازمان گزارش داده می شود.

مدیر ترویج کشاورزی استان مرکزی گفت: در مرحله اول این طرح اطلاعات توصیفی مورد نیاز در پایگاه داده‌ها و اطلاعات مکانی کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی ثبت و مرتب پایش می‌شود و این اطلاعات مکانی ثبت شده معیار سنجش وضعیت کشاورزی در طرح های آینده هستند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید