Iranian Agriculture News Agency

به مدد فرهنگ جهادی می توانیم یک انقلاب و تحول در حوزه کشاورزی ایجاد کنیم

حجت الاسلام توکلی مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی دردیدار صمیمانه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی ، معاونین ، مدیران کل و روسای دستگاههای تابعه سازمان جهادکشاورزی با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه محترم شهرستان اراکواقع گفت: به مدد فرهنگ جهادی می توانیم یک انقلاب و تحول در حوزه کشاورزی ایجاد کنیم

 به مدد فرهنگ جهادی می توانیم یک انقلاب و تحول در حوزه کشاورزی ایجاد کنیم

به گزارش خبرگزاری ایانا مرکزی، حجت‌الاسلام توکلی مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی، دردیدار صمیمانه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی ، معاونین ، مدیران کل و روسای دستگاههای تابعه سازمان جهادکشاورزی با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه محترم شهرستان اراک  گفت: در هفته جهاد کشاورزی برنامه های مطلوب و کاربری از جمله برگزاری جلسه نشست فرهنگ و مدیریت جهادی در سازمان بوده است.

وی بیان کرد: فرهنگ جهادی یعنی تلفیق و ترکیب شرعیات با اجراییات است.

توکلی خاطرنشان کرد: اگر تقوا و تخصص در هم آمیخته شود آثار و برکات فراوانی را برای جامعه به همراه خواهد داشت.

وی هدف از صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی را پاسخگویی به شکاف های طبقاتی و خلاهای اقتصادی در جامعه دانست و گفت: با اتکا بر روحیه و فرهنگ جهادی در سازمان جهاد کشاورزی بسیاری از مسائل و مشکلات مربوط به این حوزه برطرف گردیده است.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در ادامه گفت: در واقع به مدد فرهنگ جهادی می توانیم یک انقلاب و تحول در حوزه کشاورزی ایجاد کنیم.

توکلی  همدلی و همگرایی موجود بین فعالان بخش کشاورزی را از محاسن ویژه و امتیازات مثبت سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی برشمرد.

وی تصریح کرد: با فرهنگ جهادی کارهای ناممکن، ممکن و میسر خواهد شد و در همه عرصه ها از جمله بخش کشاورزی خوداتکایی و استقلال خود را در جامعه حفظ خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: با وجود ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر در کشورهای اروپایی و آمریکا می توان گفت پایه های اقتدار در جمهوری اسلامی تقویت شده و به عنوان یکی از قدرت های مهم و مطرح در دنیا مطرح شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید